انگیزه و پشتکار از خصایص دکتر سالاری است

یک فعال حوزه کارگری با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر، حضور سالاری در سازمان تامین اجتماعی اتفاقی بسیار مثبت ارزیابی می‌شود، گفت: وی با تعصب، انگیزه و پشتکار لازم در هدایت و مدیریت بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای اعتلای تامین اجتماعی انجام داد.

فتح الله بیات در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: به طور حتم یکی از عوامل موفقیت وی در مدت حضور در تامین اجتماعی، برقراری ارتباط مناسب با تشکل‌های مرتبط با شرکای اجتماعی، به خصوص نهادها و تشکل‌های کارگری است.

وی افزود: در دو دهه گذشته سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی بسیاری اتفاق افتاد و به دلیل انتخاب اشتباه مدیران این سازمان، بیمه‌شدگان بیشترین آسیب را متحمل ‌شدند اما حضور بیش از دوساله سالاری در این سازمان اما خروجی بسیار مثبتی برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان در برداشت.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم برای بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که در سالهای گذشته بر زمین مانده و هیچ مدیری برای انجام آن، گام برنمی‌داشت، همسان‌سازی یا متناسب سازی حقوق بازنشستگان بود که سالاری با اقدامات مهم در این زمینه و با پیگیری تشکلات کارگری و حمایت کانون‌ها و اتحادیه‌ها، قدم بسیار خوبی در این راستا برداشت و بخشی از عقب‌ماندگی حقوق و دستمزد مستمری‌بگیران و بازنشستگان این سازمان را جبران کرد.

بیات ادامه داد: اقدام دیگری که به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت، توسعه خدمات الکترونیک در قالب طرح‌های مختلف است که در مدت زمان کوتاهی با اجرا شدن آن، گام مهمی در حوزه ارائه خدمات به بیمه‌ شدگان، شاغلان، کارگران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان برداشته شد.

 وی بیان کرد: البته در طول مدت حضور سالاری در سازمان تامین اجتماعی از نظر نوع ارائه و توسعه و گسترش خدمات درمانی به بیمه‌شدگان، اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفت که حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی و افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی از این دسته فعالیت‌ها به شمار می‌روند.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور گفت: سالاری در این مدت حتی فراتر از حد توان و امکان، سعی در رشد و تعالی سازمان تامین اجتماعی داشت و خدمات ارزنده‌ای به بیمه‌شدگان در این مدت ارائه کرد. تلاش‌ها در مسیر رضایتمندی بیمه‌شدگان و بازنشستگان صورت گرفت و به دلیل اقدامات انجام شده می‌توان گفت که وی یکی از مدیران موفق در تاریخ تامین اجتماعی بوده است.

بیات با اشاره به اینکه در مجموع در ارزیابی عملکرد مدیریت سالاری در سازمان تامین اجتماعی، وی تلاش‌های بسیاری در این مدت در مسیر تحقق اهداف سازمانی و ارائه بهتر به شرکای اجتماعی داشت، اظهار کرد: حتی با توجه به اقدامات مهم و اثربخش صورت گرفته در این مدت که منجر به تحقق بخش مهمی از خواسته‌های بیمه‌شدگان و بازنشستگان شد، همچنان دیگر امورات مرتبط با بیمه‌شدگان و بازنشستگان باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: 27697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =