۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 34731

آتیه آنلاین؛  شفاف، بی طرف، مخاطب محور 

علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی
آتیه آنلاین؛  شفاف، بی طرف، مخاطب محور 

بیش از نیمی از جمعیت کشور با سازمان تأمین اجتماعی تعامل و ارتباط دارند و پایگاه خبری تحلیلی آتیه آنلاین می تواند مسائل این سازمان را به صورت شفاف، دقیق، به موقع و گسترده به اطلاع عموم مردم برساند.

موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه به عنوان متولی پایگاه خبری تحلیلی آتیه آنلاین همواره تلاش کرده در راستای اصل سه جانبه گرایی (کارگر، کارفرما و دولت) با انتشار مطالب دقیق و تخصصی زمینه تعامل مستمر را با جامعه مخاطب برقرار سازد. این رسانه همچنین با انتشار مطالب تخصصی در رسانه های مکتوب، برخط و شبکه های اجتماعی بر اهمیت شرایط عادلانه کار، در حل  مسائل و مشکلات کلان تأمین اجتماعی صحه گذارده و آنها را به خوبی انعکاس دهد.  

پایگاه خبری تحلیلی آتیه آنلاین به عنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه بیمه شدگان، بازنشستگان و جامعه بزرگ کارفرمایان، فعالان اقتصادی و صاحبنظران و اندیشمندان عمل کرده و دیدگاههای آنها را انعکاس می دهد. این رسانه در جهت رسالت اصلی خود مبنی بر فرهنگ سازی و نهادینه سازی مفاهیم تامین اجتماعی در راستای هم افزایی و تقویت تعاملات دو سویه فیمابین سازمان و شرکای اجتماعی مطالب بسیار ارزشمندی را تهیه و منتشر کرده است.

این سایت خبری تحلیلی همواره کوشیده است تا با فراهم سازی زمینه مشارکت شرکاء قانونی خود فضایی را ایجاد نماید تا بر اساس آن  ضمن دستیابی به اهداف حکمرانی خوب، ارتقاء و رشد اهداف متعالی تامین اجتماعی نیز محقق گردد.

تأسیس یک سایت خبری  با ماهیت و محتوای بیمه های تامین اجتماعی خدمت ارزنده ای در حوزه اطلاع رسانی به بیمه شدگان شریف به شمار می رود. این سایت یکی از درگاه های دریافت اخبار است و در طول یک سال گذشته فعالیت خود سعی کرده بر مبنای درستی و صحت، بی طرفی و شفافیت اخبار گزارش‌های خود را منتشر کند. همچنین این رسانه از ارزش ها و عناصر خبری حرفه ای و اثر بخش برای تاثیر بر مخاطبان بهر مند شده است.  

حال این نهاد رسانه‌ای یک ساله شده است و رفته رفته با تکیه بر سرعت، دقت، صحت، صداقت جایگاه خویش را در افکار عمومی باز یافته است. آتیه آنلاین رسانه ای با تاکید بر صداقت اخلاقی با انعکاس اخبار توسط گزارشگران، نویسندگان فعّال، شاداب، حرفه‌ای، علاقه‌مند، دلسوز و پایبند به اصول حرفه‌ای در تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان این حوزه با رعایت صداقت اخلاقی و تحقق سلامت رسانه ای، جهت آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات گامهای مثبتی را برداشته است.  

این سایت با رویکرد در انتقال اخبار، استفاده گسترده از فناوری‌های نوین ارتباطی، تلاش در جهت جذب مخاطبان انبوه و مشارکت در فرآیند شکل‌دهی مثبت نسبت به افکار عمومی ‌راجع به تامین اجتماعی به تدریج راه خود را پیدا کرده و بسوی تعالی بیشتر گام بر می دارد.

آغاز دومین سال فعالیت آتیه آنلاین را به تمامی خبرنگاران، سردبیران و مدیران و همکاران این رسانه تبریک گفته  و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای آنها داریم.

کد خبر: 34731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =