سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

میرهاشم موسوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در سفری دو روزه به استان گلستان از چندین شعبه، بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی در این استان بازدید و با مقامات و مسئولان استانی دیدار و گفتگو کرد. دکتر موسوی از تصمیم این سازمان برای ارتقاء خدمات در بخش بیمه‌ای و درمانی و همچنین سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی بزرگ و اشتغال‌زای استان گلستان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در سفر به استان گلستان طی نشستی با استاندار این استان اظهار داشت: هدف ما از سفر به استان گلستان بررسی و ارزیابی دقیق وضعیت بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی است تا بتوانیم با همفکری مجموعه همکاران و مدیران استان به نقطه مشترکی برای برنامه‌ریزی آینده تامین اجتماعی برسیم.

وی افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها و مشکلات اما با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نسبت به آینده امیدوار هستیم و فرصت‌های خوبی برای توسعه و ارتقا خدمات تامین اجتماعی فراهم است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار را از اولیت‌های خود برشمرد و گفت: برای توسعه خدمات تامین اجتماعی در استان گلستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

موسوی افزود: احداث ۳ شعبه بیمه‌ای تامین اجتماعی در شهرهای مختلف استان و احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرهای رامیان، مینودشت و آق‌قلا در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است و انتظار داریم که زمین رایگان و مجوزهای قانونی احداث ساختمان با همکاری استاندار و سایر مسئولین استان فراهم شود.

وی احداث ساختمان جدید و تفکیک شعبه از درمانگاه تامین اجتماعی علی‌آباد کتول را از تصمیمات سفر به گلستان عنوان کرد و ادامه داد: برای بیمارستان تامین اجتماعی خاتم الانبیا گنبد کاووس نیز احداث ساختمان مستقل درمانگاه تصمیم بسیار مهمی اتخاذ شد که زمینه ساز تحول و ارتقا خدمات بیمارستان می‌شود. علاوه بر اینکه برای این بیمارستان افزایش ۴ تخت icu و همچنین تخت‌های LDR نیز به ظرفیت بیمارستان اضافه می‌شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین از تجهیز بیمارستان حکیم جرجانی به دستگاه  MRI خبر داد و گفت: خرید این دستگاه نیازمند حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه است. علاوه بر این ۵۰ تخت بستری و ۶ تخت دیالیز نیز به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی اضافه میشود که مجموع هزینه هر تخت حدود ۳ میلیارد تومان است.

موسوی از استاندار گلستان و سایر مدیران استانی درخواست کرد که همکاری لازم بویژه در زمینه صدور مجوزهای قانونی با اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی داشته باشند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان را از دیگر مصوبات سفر به گلستان عنوان کرد و گفت: با تخصیص اعتبار صورت گرفته تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و بازنشسته‌ای پشت نوبت وام نخواهیم داشت.

موسوی از آمادگی شستا برای سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی دارای توجیه استان گلستان خبر داد و گفت: در حوزه دامداری و کشاورزی که از بخش‌های دارای مزیت استان است آماده سرمایه‌گذاری و احداث مجتمع دامپروری ۳۰۰۰ راسی با ۳۰ هکتار زمین و همچنین سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با ۱۰۰۰ هکتار زمین هستیم که در صورت تکمیل این طرح‌ها در طرح اول برای ۴۰۰ نفر و در طرح دوم برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی میزان کل سرمایه گذاری انجام شده توسط شستا در سال گذشته را ۴۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برنامه این است که حجم سرمایه گذاری را در سنوات آینده به میزان ۱۰ برابر افزایش دهیم و استان گلستان نیز به عنوان یکی از استانهایی که در سنوات گذشته مورد غفلت قرار گرفته است در اولویت قرار دارد و آماده هستیم که در طرح‌های مناسب و دارای توجیه اقتصادی این استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنیم.

محمدعلی زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه از سفر سرپرست سازمان تامین اجتماعی به این استان تشکر کرد وگفت: گلستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله در بخش معدن، کشاورزی و دامپروری است که امیدواریم شستا با سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی استان زمینه توسعه و رفع محرومیت از این استان را فراهم کند.

وی افزود: استان گلستان دروازه ورود به آسیای میانه است و در منطقه آزاد تجاری این استان نیز فرصتهای خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی استان گلستان

دکتر میرهاشم موسوی در سفر به استان گلستان طی نشستی با نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان این استان گفت: پیشبرد کارها و برنامه‌ها در تأمین اجتماعی تنها با مشارکت و همکاری شرکای اجتماعی قابل انجام است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی با تمام ظرفیت به تعهدات خود در قبال جامعه تحت پوشش عمل می‌کند، گفت: تأمین اجتماعی در مدیریت کلان اقتصادی نقش موثری ایفا می‌کند و هر یک از گروه‌های شرکای اجتماعی این سازمان نیز در اقتصادی کشور نقش مهمی دارند.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

موسوی افزود: ارزش پول در اقتصاد کلان به تولید وابسته است و در جایی که تولید انجام می‌شود، ارزش پول نیز ارتقا می‌یابد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه رونق تولید و کسب و کار از مهمترین اهداف این سازمان است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی از تولید استفاده کنیم و تأمین اجتماعی به معنای واقعی مردمی خواهد بود.

موسوی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی برای مردم کار می‌کند و کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان نیمی از جمعیت کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان گلستان، گفت: گلستان یکی از استان‌هایی است که شستا می‌تواند فعالیت بیشتری داشته باشد و با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان در مسیر ارتقاء سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در این استان حرکت کنیم.

موسوی ادامه داد: جا دارد که مسئولین استانی نیز برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری فعالیت کنند و چنانچه در صنعت خاصی مزیت بیشتری شناسایی و اجماع در استان ایجاد شود، حوزه سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی آماده همکاری خواهد بود.

بازدید سرپرست سازمان تامین اجتماعی از شعبه و درمانگاه علی‌آباد کتول

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از شعبه و درمانگاه علی‌آباد کتول بازدید به عمل آورد و بر لزوم رفع مشکلات و شروع احداث ساختمان جدید برای درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدیدها که با همراهی نماینده مردم علی‌آباد کتول و فرماندار این شهرستان انجام شد، گفت: ما مسئله زمین درمانگاه را حل می‌کنیم و تصمیمی که برای احداث ساختمان جدید اتخاذ می‌شود را با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

وی در این بازدیدها با مراجعه کنندگان و کارکنان شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی به گفتگو پرداخت و از زحمات و تلاش‌های کارکنان این مراکز برای خدمت به مردم قدردانی کرد.

رحمت‌الله نوروزی، نماینده علی آباد کتول و مجتبی جمالی، فرماندار این شهرستان نیز از تلاش‌ها و خدمات روسا و کارکنان مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی تشکر کردند و خواستار تسریع در شروع احداث ساختمان جدید برای درمانگاه تأمین اجتماعی شدند.

بازدید سرپرست سازمان تامین اجتماعی از شعبه و درمانگاه رامیان

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان رامیان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدید با کارکنان و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت و در جریان روند خدمت رسانی و مسائل این دو مرکز بیمه‌ای و درمانی قرار گرفت.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

وی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان این دو مرکز بویژه کادر درمان که در دوره شیوع کرونا در خدمت مردم این شهرستان بوند، قدردانی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، صادقلو فرماندار و بای رئیس شورای شهر رامیان نیز در این بازدید سرپرست سازمان تأمین اجتماعی را همراهی کردند.

مناطق کم‌برخوردار در اولویت سرمایه‌گذاری و خدمت‌رسانی قرار دارند

سرپرست سازمان تامین اجتماعی بر اولویت مناطق کم‌برخوردار در توسعه خدمات و سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: توزیع عادلانه خدمات یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

دکتر میرهاشم موسوی در سفر به استان گلستان طی دیداری با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: دلیل سفر ما به استان گلستان عمل به توصیه و خط مشی ریاست جمهوری، دولت و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توجه به استان‌ها و اتخاذ تصمیم مبتنی بر نگاه عملیاتی و میدانی است.

وی با بیان اینکه مناطق کم‌برخوردار در تمامی خدمات سازمان تامین اجتماعی در اولویت قرار می‌گیرند، گفت: آرمان تامین اجتماعی تحقق عدالت است و قطعا توزیع عادلانه خدمات در درون این سازمان به عنوان یکی از مهمترین مسائل محسوب می‌شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه به ارائه گزارشی از تصمیمات اتخاذ شده برای توسعه خدمات این سازمان پرداخت و گفت: بیمارستان حکیم جرجانی به دستگاه  MRI مجهز می‌شود که خرید آن نیازمند حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه است. علاوه بر این ۵۰ تخت بستری و ۶ تخت دیالیز نیز به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی اضافه می‌شود که مجموع هزینه هر تخت حدود ۳ میلیارد تومان است.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

موسوی ارتقا و توسعه خدمات بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد کاووس را از تصمیمات این سفر برشمرد و اظهار داشت: برای بیمارستان تامین اجتماعی خاتم الانبیا گنبد کاووس احداث ساختمان مستقل درمانگاه تصمیم بسیار مهمی اتخاذ شد که زمینه ساز تحول و ارتقا خدمات بیمارستان می‌شود. علاوه بر اینکه برای این بیمارستان افزایش ۴ تخت icu و همچنین تخت‌های LDR نیز به ظرفیت بیمارستان اضافه می‌شود.

وی احداث ساختمان جدید و تفکیک شعبه از درمانگاه تامین اجتماعی علی‌آباد کتول را از تصمیمات سفر به گلستان عنوان کرد و ادامه داد: احداث ۳ شعبه بیمه‌ای تامین اجتماعی در شهرهای مختلف استان و احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شهرهای رامیان، مینودشت و آق‌قلا در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان را از دیگر مصوبات سفر به گلستان عنوان کرد و گفت: با تخصیص اعتبار صورت گرفته تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و بازنشسته‌ای پشت نوبت وام نخواهیم داشت.

موسوی از برگزاری جلسه شورای اداری مشترک ادارات کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان خبر داد و گفت: تشکیل این جلسه اولین برنامه سفر استانی به گلستان بود و مسائل و مشکلات تک تک واحدهای بیمه‌ای و درمانی به دقت بررسی و بهترین تصمیمات ممکن برای ارتقا خدمات هر یک از مراکز اتخاذ شد.

وی همچنین در این دیدار از آمادگی شستا برای سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی دارای توجیه استان گلستان خبر داد و گفت: در حوزه دامداری و کشاورزی که از بخش‌های دارای مزیت استان است آماده سرمایه‌گذاری و احداث مجتمع دامپروری ۳۰۰۰ راسی با ۳۰ هکتار زمین و همچنین سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با ۱۰۰۰ هکتار زمین هستیم که در صورت تکمیل این طرح‌ها در طرح اول برای ۴۰۰ نفر و در طرح دوم برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی میزان کل سرمایه‌گذاری انجام شده توسط شستا در سال گذشته را ۴۲ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برنامه این است که حجم سرمایه‌گذاری را در سنوات آینده به میزان ۱۰ برابر افزایش دهیم و گلستان نیز یکی از استان‌هایی است که در اولویت قرار دارد و آماده هستیم که در طرح‌های مناسب و دارای توجیه اقتصادی این استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از اعزام مدیران حوزه سرمایه گذاری این سازمان به استان گلستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این افراد با فعالین اقتصادی استان تماس می‌گیرند و با عنایت به جوانب مختلف بهترین راهکار کارشناسی را برای سرمایه گذاری مولد در استان اتخاذ می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نیز در این نشست، اظهار داشت: استان گلستان با وجود ظاهر و نام بسیار زیبایی که دارد اما با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی همراه است و انتظار می‌رود در دولت سیزدهم اقدامات موثری برای رفع مشکلات این استان انجام شود.

وی با بیان اینکه استان گلستان پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد، گفت: وضعیت کشاورزی استان با شرایط مطلوب فاصله دارد و باید صنایع تبدیلی و سایر صنایع مرتبط در این استان توسعه یابد.

آیت الله نورمفیدی افزود: از تامین اجتماعی و شستا انتظار داریم که در این مسیر پیش قدم شوند و با سرمایه‌گزاری در صنایع تبدیلی و کشاورزی گام مهمی را برای توسعه استان بردارند.

بازدید میرهاشم موسوی از بیمارستان خاتم الانبیاء و شعبه تأمین اجتماعی گنبدکاووس

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و شعبه تأمین اجتماعی گنبد کاووس بازدید کرد.

دکتر میرهاشم موسوی در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور یافت و از بیماران بستری در این بیمارستان، شرایط خدمت رسانی و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

موسوی همچنین به گفتگو با کادر درمان این بیمارستان پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در خدمت رسانی به بیماران بویژه در ایام شیوع کرونا، در مورد رسیدگی به خواسته‌های آنان و ایجاد شرایط کاری بهتر قول پیگیری داد.

وی همچنین در بازدید از شعبه تأمین اجتماعی گنبد کاووس با مراجعه کنندگان و کارکنان این شعبه به گفتگو پرداخت و روند فعالیت و خدمت رسانی این واحد بیمه‌ای را بررسی کرد.

لازم به ذکر است، احداث ساختمان مستقل درمانگاه بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد کاووس یکی از تصمیمات مهم سفر استانی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به گلستان است و علاوه بر این ۴ تخت ICU و همچنین تخت‌های LDR نیز به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) اضافه می‌شود.

ساختمان شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای کلاله افتتاح شد

ساختمان شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای کلاله در استان گلستان با حضور سرپرست سازمان تأمین اجتماعی و مسئولین این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

دکتر میرهاشم موسوی در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: برای احداث این ساختمان حدود ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است و این مرکز اداری و درمانی در ۴  طبقه و با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع در خدمت مردم شریف شهرستان کلاله و منطقه شرق استان گلستان قرار می‌گیرد.

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

وی تأکید کرد: مناطق کم‌برخوردار برای توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در اولویت قرار دارند و امیدواریم افتتاح این مرکز موجب ارتقاء خدمات تأمین اجتماعی به مردم استان گلستان و افزایش رضایتمندی این عزیزان شود.

لازم به ذکر است همزمان با افتتاح این ساختمان، شعبه تأمین اجتماعی کلاله در خدمت مردم این شهرستان قرار می‌گیرد و تا یک ماه آینده نیز خدمت رسانی درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای کلاله آغاز می‌شود.

بازدید میرهاشم موسوی از شعبه یک و پلی‌کلینیک امام خمینی (ره) گرگان

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از شعبه یک و پلی‌کلینیک امام خمینی(ره) گرگان بازدید کرد و در این بازدیدها با مراجعه کنندگان و کارکنان این مراکز به گفتگو پرداخت.

وی در این بازدیدها به بررسی روند خدمت رسانی واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی پرداخت و بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی آنان تأکید کرد.

موسوی همچنین از تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان مراکز بیمه‌ای و درمانی استان گلستان بویژه کادر درمان که در دوره شیوع کرونا در خدمت مردم این استان هستند؛ قدردانی کرد.

بازدید میرهاشم موسوی از بیمارستان تأمین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان

سفر پربار سرپرست سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان از بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بازدید کرد.

دکتر میرهاشم موسوی در این بازدید به عیادت از بیماران پرداخت و با مراجعه کنندگان و کارکنان این بیمارستان گفتگو کرد.

وی در این بازدید به بررسی روند خدمت رسانی بیمارستان به بیماران بخش‌های مختلف پرداخت و بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی آنان تأکید کرد.

موسوی همچنین از تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان مراکز بیمه‌ای و درمانی استان گلستان بویژه کادر درمان که در دوره شیوع کرونا در خدمت مردم این استان هستند؛ قدردانی کرد.

کد خبر: 35477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =