درمان رایگان تامین‌اجتماعی، کاهش دغدغه مردم

رئیس بیمارستان پزشکی، آموزشی و درمانی شهید دکتر لبافی‌نژاد، ارائه خدمات درمانی رایگان برای بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی را در کاهش دغدغه مردم برای دسترسی به درمان‌های مورد نیاز بسیار موثر دانست؛ به گونه‌ای که برخی از عمل‌های جراحی این مرکز هزینه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون تومان در بخش‌های خصوصی دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر محمدحسین سلطانی افزود: همچنین درمان برخی از سرطان‌ها، عمل‌های جراحی چشم، ارولوژی و کلیوی، هزینه‌های بسیار سنگینی دارد که بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی این خدمات را به بهترین شیوه و به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: البته به این مرکز درمانی تنها بیماران تأمین‌اجتماعی مراجعه نمی‌کنند بلکه خدمات این مرکز به دلیل تخصصی بودن با استقبال طیف‌های گسترده‌ای از بیماران مواجه است و سایر بیماران حتی بیمه‌شدگان نیروهای مسلح از خدمات این بیمارستان استقبال می‌کنند که مشمول پرداخت فرانشیز هستند.

رئیس بیمارستان تامین‌اجتماعی شهید دکتر لبافی‌نژاد، این مرکز درمانی را از نوع تخصصی معرفی کرد که قطب درمان ارولوژی، بیماری‌های کلیه و چشم به شمار می‌رود و در زمینه پیوند کلیه، یکی از ۱۰ مرکز برتر، نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا به محسوب می‌شود و در زمینه اعمال جراحی لاپاراسکوپی نیز از نظر کیفیت، پیشرفته‌ترین اعمال جراحی انجام شده و از نظر کمیت، با توجه به انجام روزانه ۷۰ تا ۷۵ عمل جراحی، جزو مراکز سرآمد به شمار می‌شود.

سلطانی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این مرکز درمانی، اظهار کرد: در حال حاضر بازسازی و بهسازی پاویون‌های دستیاران در دست اقدام قرار دارد. همچنین پیشرفته‌ترین و منحصربه‌فردترین کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی در این مرکز سه ماه پیش با حضور رئیس دانشگاه و مدیران ارشد سازمان افتتاح شد. این کتابخانه مجهز به کامپیوتر و اینترنت است و تنها کتابخانه هوشمند دانشگاه به شمار می‌رود. سلطانی گفت: ساخت و بازسازی بخش‌های قلب، ریه، بخش (سی. سی. یو) و واحد «اکو استرس» (تست ورزش) از طرح‌هایی است که در حال اتمام است. همچنین ساخت و بازسازی «دی‌کر» و آشپزخانه صنعتی نیز در دست اقدام قرار دارد که سال آینده افتتاح می‌شود. از سوی دیگر، راه‌اندازی (آی. سی. یو) کرونا و (آی. سی. یو) جراحی از طرح‌هایی است که طی دو سال گذشته انجام شده است.

وی ارتقاء هتلینگ بیمارستان را نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برشمرد و گفت: در کنار خدمات پیشرفته پزشکی، بحث ارتقاء هتلینگ نیز بسیار مهم است و در تلاش هستیم تا فضای فیزیکی بیمارستان را بهسازی و بازسازی کنیم و با وجود تمام مشکلات نقدینگی و اعتباری که وجود دارد، این امور در دست است.

کد خبر: 37129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =