سفر پربار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به آذربایجان غربی

میرهاشم موسوی در سفر به استان آذربایجان غربی با مقامات و مسئولان این استان دیدار و بر تلاش این سازمان برای توسعه و گسترش خدمات به افراد تحت پوشش تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این سازمان برای ایجاد امنیت و عدالت در جامعه تلاش می کنیم.

دکتر میرهاشم موسوی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: از زمانی که توفیق حضور در این سازمان پیدا کردیم با تاسی از دستور کار دولت محترم تصمیم گرفته شد با حضور در استانها گره گشای مشکلات مردم باشیم.

وی گفت: تصمیمات خوبی برای استان گرفتیم. توسعه بیمارستان امام رضا(ع)، کلنگ زنی احداث درمانگاه در پیرانشهر که پیش بینی می کنیم طی دو سال به بهره برداری برسد، از جمله این  پروژه ها است. درمانگاه سردشت با هزینه ای بالغ بر ۶۰میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد. با اتمام بیمارستان مهاباد شاهد تحول چشمگیری در ارائه خدمات  درمانی بیمه شدگان منطقه خواهیم بود.

موسوی افزود:خروجی این تصمیمات اثرات خوبی در جهت جلب اعتماد مردم خواهد داشت. دربخش سرمایه گذاری سازمان با محوریت شستا برنامه ریزی و هدف گذاری های مناسبی انجام شده است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: خداوند متعال لطفی به مدیران و کارکنان تامین اجتماعی داشته که در این سازمان خدمت کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: خدا ترسی و تقوی شاه کلید موفقیت در مدیریت کلان و خرد و زندگی شخصی است.

وی گفت: تحریم های ظالمانه جای خود دارد ولی بسیاری از مشکلات را می توان با مدیریت صحیح حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: شستا مجموعه قدرتمندی است که می توان از ظرفیت های آن در جهت توسعه عدالت استفاده کرد. بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه نیز به امکانات بهتری نیاز دارد که امیدواریم فراهم شود.

پروژه های درمانی متعددی در استان آذربایجان غربی در حال اجرا است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات و سرمایه گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت قرار دادیم و پروژه های متعدد درمانی در استان آذربایجان غربی در حال اجرا است.

دکتر میرهاشم موسوی در دیدار با استاندار آذربایجان غربی افزود: بیش از ۵۰درصد مردم بطور مستقیم و بیش از ۸۰ درصد بطور غیر مستقیم با تامین اجتماعی ارتباط دارند. ظرفیت های خوبی در بخش بیمه ای و درمانی داریم و بیش از ۸۰درصد از درآمدهای سازمان تامین اجتماعی وابسته به بخش بیمه ای این سازمان است و در حوزه درمان ۵۳هزار میلیارد تومان هزینه می کنیم.

وی با  بیان اینکه در حوزه های بیمه ای و سرمایه گذاری اقدامات خوبی در دست اقدام داریم، گفت: سال گذشته ۳۳ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به این سازمان پرداخت شد و امسال نیز  پرداخت ۸۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: اگر تولید و سرمایه گذاری رونق پیدا کند مسلما وضعیت سازمان تامین اجتماعی بهتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پروژه های درمانی این سازمان در استان آذربایجان غربی گفت: توسعه ۶۴ تختخواب بیمارستان امام رضا ارومیه را مدنظر داریم و در شهرستان پیرانشهر نیز کلنگ زنی درمانگاه داریم.  درمانگاه سردشت نیز در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد. در شهرستان مهاباد بیمارستان ۶۴تختخوابی را در دست احداث داریم.

موسوی افزود:در شهرستان های تکاب و شاهین دژ احداث درمانگاه تامین اجتماعی تصویب شده ولی به علت نبود زمین مناسب فعلا اقدامی نشده و نیازمند کمک استانداری هستیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی امروز ساختمان شعبه یک ارومیه اظهار داشت:۵۰میلیاردتومان وام قرض الحسنه ۷ میلیونی برای بازنشستگان اختصاص یافت.

موسوی گفت: آذربایجان غربی در ۲ حوزه کشاورزی و معدن ظرفیت های سرمایه گذاری خوبی دارد و آمادگی سرمایه گذاری در این حوزه ها و سایر حوزه ها را داریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به شکل جهادی و انقلابی وارد عمل شدیم، افزود: این مسیر را ادامه خواهیم دادو می توانیم در سطح استانها کارهایی انجام دهیم که باعث گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: سفرهای استانی مدیران و مسئولان بسیار خوب و گره گشا است.

محمد صادق معتمدیان افزود: آذربایجان غربی استانی با ظرفیت های بسیار بالا است و بیشترین گمرکات کشور را دارد. تنها استانی است که با سه کشور هم مرز است و دروازه ورود به اروپا ولی متاسفانه در شاخص های کشوری در رتبه مطلوبی نیست.

وی با بیان اینکه مسیر یابی های جدیدی برای توسعه استان در نظر گرفتیم، اظهار داشت: در بحث معدن جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم. بیش از ۷ میلیارد تن ذخایر معدنی پتاس داریم. بهترین معادن طلای کشور متعلق به این استان است. در کشاورزی توانمندی های فراوانی داریم.

معتمدیان گفت: آماده همکاری با مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی در زمینه های مختلف هستیم.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای پرداخت وام به بازنشستگان استان آذربایجان غربی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: علاوه بر سهمیه قبلی، ۵۰میلیارد تومان دیگر اعتبار برای پرداخت وام بازنشستگان استان آذربایجان غربی تخصیص داده شد تا هیچ بازنشسته ای در این استان در نوبت وام نماند.

دکتر میرهاشم موسوی در جلسه با روسا و نمایندگان تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی استان آذربایجان غربی افزود: امیدواریم در سازمانی که یکی از اهداف مهم آن آسایش بیمه شدگان و عدالت است با همکاری ذینفعان منشأ خدمات خوبی برای جامعه کارگری و بیمه شدگان باشیم.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی امانت دار و نماینده جامعه کارگری است و امیدواریم با همدلی و یکصدایی بتوانیم اهداف سازمان را پیش ببریم.

موسوی اظهار امیدواری کرد: با رونق تولید در کشور تامین اجتماعی نیز شرایط بهتری پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خروجی این سازمان برای کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان است و باید با کمک یکدیگر از این سازمان حمایت کنیم.

وی افزود:خوشبختانه مجلس همکاری خوبی در جهت تأدیه بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد و امیدواریم در این دولت با حمایت وزیر محترم کار مطالبات این سازمان وصول شود.

موسوی با بیان اینکه حق باید به حق دار برسد، تاکید کرد: در همین راستا سلامت صندوق چه در حوزه مدیریتی و چه در بخش های اقتصادی برای ما اولویت است.

وی اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در استان آذربایجان غربی در زمینه های کشاورزی و معدن وجود دارد و سرمایه گذاری شستا در استانها بر اساس رویکرد عادلانه و ظرفیت های منطقه انجام می شود.

موسوی گفت: یکی از دلایل سفرهای استانی مشخص کردن اولویت های کاری و برنامه ریزی برای انجام طبق نیازها و اولویت‌های هر استان است.

کد خبر: 38324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =