بیش از ۲۰۵ هزار مستمری‌بگیر در آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین‌اجتماعی

جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیران کانون بازنشستگان با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجنماعی، جعفر سمساری مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست هم اندیشی، با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی از مهمترین رویکردهای اداره کل تامین اجتماعی استان در ارایه خدمات است، اذعان داشت: بالغ بر ۲۰۵ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

سمساری، با تاکید بر ضرورت تکریم مخاطبین و روان‌سازی امور، توسعه خدمات غیرحضوری در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله مشاهده احکام بازنشستگی، دریافت فیش حقوقی، دریافت گواهی کسر اقساط، کنترل افراد تبعی و ... را موجب کاهش مراجعات حضوری دانست که ضمن تکریم مراجعین، موجب تسریع امور گردیده است.

کریم صادق‌زاده تبریزی، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تبریز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تعامل اداره کل و شعب تابعه در راستای تسهیل امور بازنشستگان و مستمری بگیران، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را مورد توجه قرار دادو اذعان داشت : خوشبختانه این طرح پس از سالها مطالبه و پیگیری به مرحله اجرا رسید.

در این نشست هم اندیشی، اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز، ضمن بیان مشکلات و چالشهای پیش رو، پیشنهادات خویش در جهت اصلاح و بهبود فرآیندها را ارایه نمودند.

کد خبر: 4587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =