بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل از کارخانه ذوب‌آهن

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل به همراه فرماندار شهرستان نمین و سایر مقامات استانی از کارخانه ذوب آهن در شهرک شماره دو شهرستان نمین بازدید و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، افشین شیرزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی در کشور می باشد گفت: بیش از ۶۲۰ هزار نفر در سطح استان اردبیل تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می باشند که از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می باشند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی ضمن عهده دار بودن وظیفه اجراء، تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از مهمترین سرمایه های تولیدی کشور یعنی نیروی انسانی و حمایت از تولید را در کشور به عهده دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان به برگزاری جشنواره استانی چهره های برتر کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: در جهت افزایش تعاملات همچنین حمایت و تشویق جامعه کارفرمایی استانی، ۶ نفر از کارآفرینان را طبق شاخص ها به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل انتخاب و یک نفر از آنها به عنوان کارفرمای برگزیده در سطح ملی معرفی شد. که در اواخر بهمن ماه در جشنواره استانی چهره های برتر کارآفرینی از آنها تجلیل خواهد شد.

وی افزود :سازمان تامین اجتماعی در سالجاری اقدامات مهمی را برای تسهیل امور کارفرمایان از جمله بخشودگی جرایم حق بیمه، تقسیط بدهی کارگاهها، توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و ... انجام داده است.

لازم به یاد آوری می باشد در این بازدید جلسه مشترک با حضور فرماندار شهرستان نمین، مقامات استانی و مدیرعامل شرکت برگزار و بر حمایت از تولید تاکید شد.

کد خبر: 46237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =