افتتاح شرکت‌های پخش داروی شستا

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح شرکت‌های پخش دارو مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) در شهرستان سلسله استان لرستان ظرف هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، یحیی ابراهیمی در خصوص شرکت‌های پخش دارو در استان، اظهار کرد: لرستان تنها استانی بود که مرکز شرکت پخش دولتی دارو نداشت و تامین داروی این استان توسط همدان انجام می‌شد.

وی ادامه داد: این درحالیست که تعداد داروخانه‌ها و جمعیت لرستان بیشتر بود و دارو را به عنوان یک کالای استراتژیک در استان انبار نداشتیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین خاطر در روزهای اول وجود این شرکت را به عنوان مطالبه اصلی مردم لرستان مطرح کردم.

ابراهیمی اضافه کرد: اولین شرکت پخش دارو که مربوط به شستا بود را به استان آوردیم و در شهرستان الشتر کلنگ‌زنی شد و دومین شرکت در مسیر کریدور شمال غرب به جنوب در نزدیک پلیس راه الشتر افتتاح شد.

وی بیان کرد: مابقی شرکت‌های دارویی به عنوان مطالبات مردم در حال پیگیری هستیم تا مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرکت‌های پخش دارو که مربوط به شستا بوده گفت: کار ساختمانی این شرکت‌ها انجام و ظرف هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد و مردم لرستان از خدمات این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر: 47142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =