افزایش بیش از ۵۰۰ هزار نفری بیمه‌شدگان در پنج ماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر اولویت توسعه پوشش بیمه‌ای در این سازمان گفت: در طول پنج ماهه گذشته رشد بیمه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر در سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است.  

میرهاشم موسوی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اظهار داشت: در بخش بیمه های اختیاری تأمین اجتماعی نیز در چند ماهه گذشته رشد بیش از ۱۶ درصدی به ثبت رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویان در ماه های اخیر با اقبال جامعه هدف مواجه شده ایم و رشد قابل توجهی در این دو طرح بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط کشور رشد بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار بیش از ۱۰۰ درصد اعلام شده است، اضافه کرد: در دو ماه گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد افزایش تعداد بیمه دانشجویان در سازمان تأمین اجتماعی ثبت اعلام شده است.

وی همچنین در خصوص بیمه زنان خانه دار بیان کرد: با استقبال جامعه هدف از طرح بیمه زنان خانه دار، در دو ماه گذشته بیش از ۳۵ هزار مورد افزایش و تحت پوش بیمه ای قرار گرفتن این افراد صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه بیان کرد: داده های آماری عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در ۶ ماهه گذشته نشان می‌دهد که رشد بسیار مناسبی در بین کل بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در این مدت به ثبت رسیده است.

موسوی همچنین افزود: توسعه پوشش بیمه ای از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم از اولویت های راهبردی سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

کد خبر: 48566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =