پیام تبریک مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج)

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) را به ملت بزرگ ایران به ویژه بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

سلام بر بهار خلائق و خرمی روزگاران. سلام بر وعده موعودی که وارث رسالت و امامت است و وجود مبارکش تسکین زمین و اهل آسمان‌هاست. سلام بر او که معنای صلاح و خوبی‌هاست و انتظار آمدنش امیدی است برای همه منتظران و عدالت‌خواهان.

سلام بر او که منجی عالم است و ظهورش همان وعده صادقی است که در تمام ادیان آسمانی آمده و پرچم توحید و هدایت به دستان مبارکش بر فراز هستی برافراشته خواهد شد. امامی که انتظار ظهورش با فضیلت‌ترین عبادت و محبوب‌ترین عمل در پیشگاه خداست و حضورش دلگرمی مظلومان و مانع ناامیدی است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد فرخنده امام عصر، حضرت بقیه‌الله الاعظم مهدی موعود (عج) به همه مسلمین و آزادمردان جهان، به ویژه ملت شریف ایران و خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی، امیدوارم همه ما توفیق یابیم به‌عنوان سربازان آن حضرت و منتظران واقعی ایشان، خادم مردم و محبین اهل‌بیت (ع) باشیم. مردمی که گره گشودن از مشکلاتشان، می‌تواند زمینه‌ساز تحقی عدالت و فرج آن حضرت باشد. از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک یگانه منجی عالم و همچنین توفیق درک محضر و خدمتگزاری در عصر ظهورش را برای همه محبین اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌کنم.

کد خبر: 48928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =