دولت بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی باید پرداخت کند

بهروز محبی نجم آبادی گفت: دولت باید بدهی گسترده خود به سازمان تامین اجتماعی را طبق برنامه ششم توسعه پرداخت کند که متاسفانه به این تعهد خود عمل نکرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، بهروز محبی نجم آبادی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به وظایف خود در قبال سازمان تامین اجتماعی خوب عمل نکرده است افزود: دولت باید بدهی گسترده خود به سازمان تامین اجتماعی را طبق برنامه ششم توسعه پرداخت کند که متاسفانه به این تعهد خود عمل نکرده است.
محبی با بیان این که چنانچه دولت درصدی از بدهی خود سالانه پرداخت میکرد شرایط سازمان تامین اجتماعی بهتر میشد افزود: بازنشستگان کشوری  و لشکری میزانی قابل قبولی افزایش حقوق داشتند ولی این موضوع در قبال بازنشستگان تامین اجتماعی مورد تبعیض قرار گرفت و انجام نشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: دکتر سالاری، مدیرعامل سازمان تلاش خود را در بهبود وضعیت این سازمان انجام می‌دهد و در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز باید عرض کنم که همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از مطالباتی به حق است که باید برای تامین حقوق عزیزانی که سال ها برای آبادانی کشور زحمت کشیده اند، با جدیت دنبال شود.
وی در پایان گفت: تحقیق و تفحص از شستا در مجلس از هفته گذشته کلید خورد، تا با شفافیت بتوان جواب برخی سوالات را داد. این تحقیق و تفحص حقایق بسیاری را برای مردم آشکار کرده و موجبات بازگرداندن حقوق از دست رفته بازنشستگان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

صفورا طالب زاده

کد خبر: 4927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =