پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه بصورت غیرحضوری

یکی از خدمت‌های راهنمای استفاده از سیستم غیرحضوری، تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه است.

به گزارش آتیه آنلاین، به منظور ایجاد تسهیل در تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای به آحاد افراد جامعه و در راستای بهبود فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری، امکان تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه به صورت کاملا غیرحضوری راه‌اندازی شد.

متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی  https://eservices.tamin.ir مطابق راهنمای ذیل نسبت به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری اقدام کنند.

مرحله اول:

بعد از ثبت‌نام در سامانه مذکور (با استفاده از لینک راهنمای مربوطه در قسمت ثبت نام با کلیک بر روی کلید ورود به سامانه و ورود نام کاربری و رمز عبور مراحل انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

مرحله دوم:

ورود به منوی بیمه‌شدگان / امور بیمه‌شدگان / تکمیل سوابق بیمه کسری از ماه

مرحله سوم:
کلیک بر روی کلید مشاهده آئین‌نامه و اعلام موافقت با مفاد مندرج در آن

مرحله چهارم:

در صورتی که اطلاعات هویتی مندرج در بالای صهحه مورد تائید شما می‌باشد، با انتخاب گزینههای "اطلاعات هویتی صحیح است" و "تائید و ادامه" به مرحله بعد منتقل می‌شوید؛ در غیر این صورت با انتخاب کلید "درخواست اصلاح اطلاعات" نسبت به اصلاح اطلاعات هویتی خود اقدام کنید.

مرحله پنجم:

در این مرحله جزئیات احراز یا عدم احراز شرایط مقرر جهت انعقاد قرارداد در صورت تمایل و کلیک بر روی گزینه "مشاهده جزئیات" برای شما نمایان می‌شود.

مرحله ششم:

در این مرحله لازم است جهت انعقاد قرارداد نسبت به تائید اطلاعات مرتبط با آئین‌نامه و مفاد قرارداد مطابق تصویر ذیل اقدام کنید. در غیر این صورت با کلیک بر روی کلید "مشاهده قرارداد" امکان مشاهده، چاپ و یا دانلود فایل قرارداد تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت ک سری از ماه میسر می‌باشد. شایان ذکر است پس از انجام این مرحله پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به شماره و تاریخ ثبت قرارداد برای شما ارسال خواهد شد

مرحله هفتم:
با کلیک بر روی کلید "پرداخت حق بیمه" به منوی مربوطه منتقل می شوید. جهت مشاهده جزئیات مبلغ حق بیمه می‌توانید با کلیک بر روی کلید "مشاهده جزئیات محاسبه" اقدام فرمائید. ضمناً امکان مشاهده پرداختی‌های قبلی نیز در این منو میسر می‌باشد. با کلیک بر روی کلید "پرداخت حق بیمه" به درگاه بانکی منتقل تا نسبت به پرداخت حق بیمه مربوطه اقدام کنید.

کد خبر: 4968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =