مدیرکل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان منصوب شد

در جریان مراسمی با حکم بیت اله برقرای، «طاهره آبیار» مدیرکل اداره کل امورفرهنگی، روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این آیین، طاهره آبیار روابط عمومی را اداره ای مهم و اثر بخش در سازمان دانست و عنوان کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل از دو بخش روابط عمومی و امور بین الملل تشکیل شده و این دو توامان و در کنار هم می تواند نقش موثری در سازمان ایفا نماید

وی ادامه داد: .امیدوارم با انجام بررسی های عملی و دقیق بتوانیم اهداف پیش روی صندوق که جذب یک میلیون بیمه شده جدید می باشد را عملیاتی نموده و بهتر از قبل به کشاورزان، روستاییان و عشایر خدمت کنیم.

تبیین و شناساندن صندوق از وطایف روابط عمومی است

مدیرعامل صندوق روابط عمومی را پیشانی سازمان دانست و گفت روابط عمومی صندوق وظیفه بیشتری نسبت به سایر روابط عمومی ها بر عهده دارد چون وظیفه تبیین و شناساندن صندوق راعلاوه بر سایر وظایف بر عهده دارد.

بیت اله برقراری افزود: با ادبیات مناسب و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات می توانیم صندوق را در کل کشور تبیین کنیم و این حاصل نمی شود مگر با پویایی روابط عمومی و تلاش بیش از پیش در این اداره کل.

وی سه مولفه مهم روابط عمومی را تولید محتوا، نحوه انتشار مناسب و انتشار به موقع اخبار دانست و عنوان کرد تولید محتوای خوب نیازمند دانش، تفکر و جولان فکری است و این تولید محتوا با استفاده از شیوه های به روز در این زمینه ایجاد خواهد شد، نحوه انتشار اخبار و گستردگی انتشار و زمان مناسب این انتشار باید بسیار مورد توجه قرار گیرد

مدیرعامل صندوق با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت بازتاب اخبار و اقدامات صورت گرفته می تواند نقش موثری در تبیین و شناساندن صندوق داشته باشد، هرچقدر این تبیین بهتر انجام شود اهداف پیش رو را بهتر محقق می کند. تبیین درست اقدامات انجام شده همیشه موثر بوده و از تبیین های مناسب می توان به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوالات نمایندگان نام برد. دکتر عبدالملکی به درستی با نمایندگان صحبت کردند و اقدامات انجام شده را تبیین نمودند و همین موجب شد نمایندگان مجلس قانع شوند

برقراری عنوان داشت در عصری زندگی می کنیم که رسانه های غربی با بمباران اطلاعاتی به دنبال ضربه به فرهنگ کشور هستند و می خواهند با صرف هزینه های گزاف تصویر نظام مقدس را مخدوش نمایند در مقابل آنها باید بتوانیم قوی عمل کرده و به خوبی اقدامات صورت گرفته را شرح داده و تبیین کنیم. تلاش های انجام شده نیازمند تبیین است تا مردم با آرامش و آسودگی خیال زندگی کنند. کارهای صورت گرفته باید با رعایت شاخص های انقلابی که شامل کارآمدی و پاک دستی می باشد همراه شود تا بتوانم اقدامات انجام شده را به خوبی ارزیابی کنیم.

کد خبر: 50322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =