واریز یارانه برای چهارمیلیون نفر از معترضان به دهک‌بندی

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا بحال بیش از چهارمیلیون نفر نسبت به دهک بندی یارانه ای تقاضای بازبینی در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته اند که واریزی برای آنها صورت گرفته است.  

به گزارش آتیه آنلاین، داریوش ابوحمزه امروز در حاشیه در آیین معارفه جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش بنیان و تکریم و معارفه سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه بیان داشت: اعتراض بخشی از افراد جامعه در خصوص دهک بندی یارانه ای و واریز یارانه، ریشه در ساختار خانوار آنها دارد که باید با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ نسب به ثبت درخواست جهت بررسی دهک بندی یارانه ای اقدام کنند و در خصوص بخشی دیگر از افراد، ساختار اطلاعات اقتصادی آنها با مشکلاتی مواجه است که پس از بررسی ها به این دسته از افراد پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: پس از دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه به افرادی که یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت می کردند و با توجه به دهک بندی جدید در دهک دهم یارانه ای قرار گرفته اند یارانه به آنها تعلق نگرفته است، پرداخت یک ماه یارانه انجام شود و البته تا زمان بررسی مسدود بماند، پرداخت یارانه برای چهارمیلیون نفر از این افراد در قالب دو لیست صورت گرفته است.

معاون وزیر کار ادامه داد: این افراد در واقع بخشی از جمعیت هستند که به دلایل مختلف در دهک دهم یارانه ای قرار گرفته و یارانه جدید به آنها تعلق نگرفته است.

وی گفت: البته مهلت رییس جمهور برای بازبینی شرایط افرادی که به دهک بندی یارانه ای اعتراض دارند، یک ماهه عنوان شده است و تلاش ما این است که در وزارت رفاه در مدت مشخص شده به درخواست این افراد رسیدگی شود.

معاون رفاه وزیر کار همچنین افزود: مدت مسدودی یارانه واریزی برای افرادی که دردخواست رسیدگی به اعتراض در خصوص دهک بندی یارانه ای را دارند، توسط دولت مشخص و اعلام خواهد شد.

ابوحمزه تصریح کرد: در خصوص افرادی که از حساب های شخصی استفاده تجاری یا سازمانی و شرکتی دارند در کوتاه مدت تلاش این است که مشکل آنها حل شود  اما در بازه زمانی درازمدت باید تفکیک های حسابی توسط این افراد رقم خورد.

کد خبر: 50680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =