آمار جالب مدیر درمان خوزستان از دو درمانگاه استان

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان سال گذشته بیش از ۳۳۱ هزار بیمه شده تامین اجتماعی امیدیه در پلی کلینیک شهید دقایقی و درمانگاه شهید علیدادی ویزیت و درمان شدند.

به گزارش آتیه آنلاین و به نقل از سایت سازمان تامین اجتماعی، امیرحسین بنی احمد سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به همراه تیم مدیریتی از مراکز درمانی شهید دقایقی و شهید علیدادی امیدیه بازدید و با کارکنان دیدار کردند و در جلسه ای با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان امیدیه به بررسی مشکلات مراکز درمانی این شهر پرداختند.


سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: در بازدید از این مراکز، مشکلات و کمبودها را مورد رصد قرار دادیم تا بهتر بتوانیم در خدمات رسانی به بیمه شدگان این شهرستان خدمت کنیم.
دکتر بنی احمد از کیفیت ارائه خدمات درمانی در امیدیه ابراز رضایت کرد و گفت: در این شهرستان، سازمان تامین اجتماعی  دو مرکز درمانی سطح یک و یک پلی کلینیک دارد که قدر مسلم نقایصی وجود دارد و ما سعی در رفع این نواقص داریم. در این راستا برای تقویت برق پلی کلینیک شهید دقایقی، دستگاه ژنراتور ۱۵۰کاوا خریداری شد. همچنین مقرر شد یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال که قطعا در تشخیص بیماریها کمک بیشتری می‌کند فراهم شود.


وی در پاسخ به کمبود پزشک متخصص گفت: در چهار زمینه تخصصی اطفال، داخلی، زنان و جراحی قرار براین است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان امیدیه، نیروهای ضریب کا  را جذب کنیم.
مهندس جعفر سلامی فرماندار شهرستان امیدیه با معرفی شهرستان امیدیه به عنوان یکی از شهرهای نفتی کشور افزود: مراکز درمانی در این شهر دارای کمبودهایی هستند که از مدیر درمان تامین اجتماعی استان به عنوان نماینده سازمان انتظار داریم نسبت به رفع  این کمبودها اقدام اساسی کنند.


در این دیدار دکتر کیانی راد رئیس پلی کلینیک شهید دقایقی با ارائه گزارشی به پذیرش بیش از ۲۱۹ هزار بیمار در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این سال بیش از ۱۶۶ هزار نسخه دارویی که بالغ بر ۴۷۹ هزار قلم داروی بود توسط پزشکان صادر و ۵ هزار و ۵۹۰ نفر به آزمایشگاه و حدود ۶ هزار نفر به رادیولوژی مراجعه و خدمات دریافت کردند.


دکتر اکرمی رئیس درمانگاه شهید علیدادی نیز با ارائه گزارشی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار نفر توسط پزشکان عمومی و متخصص در این مرکز ویزیت شدند که سهم پزشکان عمومی ۱۰۷ هزار و ۶۱۹ بیمار، متخصص ۳ هزار ۵۱۹ بیمار و دندانپزشک یک هزار و ۶۶۵ بیمار بوده است.

کد خبر: 50871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =