تلاش برای ارتقای خدمات پلی‌کلینیک شهرضا

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان به همراه معاونان با حضور در پلی‌کلینیک شهرضا ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مرکز با بیمه شدگان و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان؛ دکتر محمد رجالی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در پلی‌کلینیک شهرضا افزود: امید است با تعامل مؤثر نیروهای توانمند پلی‌کلینیک و با کار تیمی منسجم،  درمانگاه به بهترین شکل اداره شود تا رضایت کارکنان و ارباب‌رجوع را به‌همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت با وجود مشکلاتی که در خصوص پزشک متخصص داریم باید کوشش کنیم تا سطح خدمات را در وهله اول در این سطحی که هست نگه داریم و با تلاش مضاعف آن را به سطوح بالاتر ارتقاء دهیم.

مدیر درمان استان اصفهان با توجه به مشکلات مطرح شده درخصوص پزشک متخصص گفت پی‌گیر حل مشکل تعرفه‌ها از تهران هستیم.

دکتر چاووشی رئیس پلی کلینیک نیز ضمن خیر مقدم به مدیر درمان و تیم همراه  در گزارشی کوتاه به عملکرد درمانگاه اشاره کرد و خواستار تغییر در روند جابه‌جایی نیروی انسانی شد.

ایشان با گلایه از اعمال ۵۰ درصد برای برخی از کارکنان گفت بسیاری از کارکنان غیر بومی هستند و مسافت زیادی را برای حضور در پلی‌کلینیک طی می‌کنند که این خود متحمل هزینه‌های زیادی برای ایشان می‌شود.

در ادامه مشکلاتی در خصوص تعرفه پزشکان، HIS و کمبود نیرو و تجهیزات عنوان شد که مصوباتی را به همراه داشت.

کد خبر: 51086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =