دیدار مدیردرمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری با مسئولان استان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان بروجن دیدار کرد و خواهان همکاری لازم برای احداث ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی بروجن شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر مصطفی فلاحی در دیدار با نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان گفت: این مدیریت درمان با دارا بودن ۵ مرکز درمانی و یک بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی فعال، خدمات خود را به صورت رایگان به بیش از ۵۰ درصد جمعیت بیمه شده استان ارائه می‌دهد.

وی افزود: پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ به پلی‌کلینیک تخصصی ارتقاء سطح یافت که در حال حاضر روزانه به بیش از ۲ هزار مراجعه کننده خدمات تخصصی ارائه می‌کند.

مدیر درمان چهارمحال و بختیاری، خاطر نشان کرد: علی‌رغم ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی بالای مراجعه کننده‌ها، این مرکز در حال حاضر جوابگو و در شان مردم شهرستان بروجن نیست؛ زیرا ساختمان این مرکز با گذشت بیش از ۳۰ سال از زمان ساخت، مستهلک شده و این مدیریت بنا دارد با تاسیس ساختمان جدید خدمات خود را در یک فضای مناسب و با کیفیت بهتر ارائه کند.

وی افزود: از مسئولان شهرستان انتظار می‌رود با یک نگاه ویژه در خصوص ساخت مرکز درمانی بروجن در جهت تسهیل امور مربوطه این مدیریت درمان را یاری کنند.

وی همچنین خواهان مساعدت نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف سازمان و امور عمرانی مرکز پلی‌کلینیک تخصصی بروجن شد.

فلاحی افزود: انتظار داریم مواردی از جمله تفکیک، تحویل، تسطیح زمین، اجرای جاده دسترسی به مرکز و اعطای امتیاز آب و برق به زمین مربوطه در زمان تحویل به سرعت انجام شود که در این صورت مدیریت درمان می‌تواند با جذب بودجه مقرر مراحل ساخت این مرکز را شروع کند.

در ادامه این نشست، حجه‌الاسلام جعفری نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن بر اجرای این پروژه و اتمام آن تا دو سال آینده تاکید کرد.

وی گفت: پیگیری‌های استانی به‌صورت ویژه با تعیین نماینده مدیریت درمان در این موضوع انجام شود و پیگیری‌های ملی و کشوری در سطوح وزارتخانه ذی‌ربط توسط نماینده و مسئولان شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بروجن نیز در این خصوص قول همکاری و مساعدت داد.

     

در پایان این نشست از مرکز پلی‌کلینیک تخصصی بروجن بازدید به عمل آمد.  

کد خبر: 51113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =