تعامل با شرکای اجتماعی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است

جلسه هماهنگی شرکای اجتماعی و اعضای کانون بازنشستگان استان ایلام با حضور مدیرکل تامین اجتماعی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر درمان تامین اجتماعی و مدیران شورای رفاه در محل سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی ایلام برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی تامین اجتماعی ایلام، تابانی در این جلسه گفت: یکی از مهمترین عواملی که موجب ارزشمند و سودمند بودن خدمات درمانی بوده و رضایتمندی و هدفمندی این خدمات را نمایان می سازد تعامل همه جانبه و اثربخش با شرکای اجتماعی است.

وی ادامه داد:  بی شک سازمان تامین اجتماعی بدون همراهی و همکاری شرکای اجتماعی به اهداف متعالی که در رسالت آن تدوین و تبیین شده است نخواهد رسید

تابانی گفت: این اداره کل به مجموعه ای عظیم از بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان ارائه خدمت داشته و می بایست در زمینه ایجاد رضایت بالا در حوزه های کارفرمایی و بازنشستگی و کارگری تلاش نماید و در این راستا برای توسعه و تعالی این سازمان و حفظ و بقاء آن لازم است همه ارکان اداره کل و همچنین کارکنان صف و ستاد نگاه تعاملی و حسن همکاری همه جانبه با شرکای اجتماعی سازمان را در خود نهادینه کنند.

وی در پایان راهبرد اصلی این اداره کل را جلب رضایت حداکثری مشتریان و شرکای سازمانی با رعایت قانون و حفظ حرمت و کرامت آنان تبیین، و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در استان در راستای قوانین سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

در این جلسه روسای کانون‌های بازنشستگان به بیان مشکلات خود پرداختند و هر کدام خواسته های خود را ارائه دادند و بیشتر مشکلات در حوزه بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه طرف قرارداد و افزایش حقوق مستمری بگیران و اجاره کانون‌ها بود.

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت مردم همزمان با کانون‌های بازنشستگی برگزار شد.

کد خبر: 51120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =