راه اندازی ایستگاه سلامت تامین اجتماعی

همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی، به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ایستگاه سلامت در این نمایشگاه برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی، به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ایستگاه سلامت در این نمایشگاه برپا شد.

دکتر غلام‌عباس مومنی افزود: برخی از بیماری‌های مزمن به دلیل اینکه دوره پنهان دارند و ممکن است به موقع شناسایی نشوند نیاز است که با غربالگری، شناسایی بیماران انجام شود.

مومنی افزود: این بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی، فشار خون و دیابت اگر به موقع شناسایی شوند قابل درمان هستند به همین دلیل بیماری یابی تاثیر بسیار زیادی در کاهش تعداد بیماران دارد.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و دیگر دستگاه‌ها در بندرعباس برگزار شده‌است، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز با برپایی ایستگاه سلامت، کار غربالگری بیماری‌های مزمن در این نمایشگاه را بر عهده دارد.

مومنی ادامه‌ داد: این مدیریت تلاش دارد تا از طریق غربالگری افرادی که دارای بیماری بوده و خود اطلاع ندارند را شناسایی کرده و نسبت به انجام اقدامات درمانی معرفی نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: افرادی که در غربالگری دارای بیماری شناسایی شوند جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان خلیج فارس ارجاع می‌شود و تمام این کارها و روند غربالگری در ایستگاه سلامت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت رایگان برای کلیه مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

کد خبر: 51242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =