ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در رودهن

فرماندار شهرستان دماوند، گفت: ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در دماوند و رودهن، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس،  رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند  در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی اراضی دولتی برای خدمات رسانی بهتر که با حضور نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی و دیگر مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی زمین هایی که به صورت آموزشی، ورزشی و درمانی در نظر گرفته شده بود، چندین سال، عملیات اجرایی آنها آغاز نشده بود.

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص نحوه واگذاری زمین ها با مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد که تصمیمات خیلی خوبی انجام شد.

فرماندار دماوند به مشکلات رودهن اشاره و بیان کرد: با تصمیماتی که گرفته شد و با هماهنگی هایی که با شهرداری رودهن انجام دادیم مقرر شد زمین واگذار شود تا در رودهن درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی احداث شود.

طاهرخانی ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت ساخت مجتمع آموزشی در شهرک پونا رودهن انجام شد و در این منطقه مشکل خاصی نخواهیم داشت که این مجتمع شامل سه مدرسه مجهز آماده خدمات رسانی به دانش آموزان خواهد بود.

وی درخصوص طرح‌های دماوند گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی در دماوند هم چندین سال به وقفه افتاده بود و با هماهنگی های لازم قرار شد سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک عملیات عمرانی خود را آغاز کنند و چه در دماوند و چه در رودهن تا ۶ ماه آینده پروژه عمرانی را آغاز و تا سه سال آینده تحویل خواهند داد.

فرماندار دماوند به موضوع آرامستان اشاره و ادامه داد: یکی از پیگیری های به حق مردم دماوند، آرامستان بود که مقرر شد زمینی به شهرداری اختصاص و ساخت آرامستان جدید آغاز شود.

وی تصریح کرد: سپاه شهرستان اعلام آمادگی کرد که اگر زمینی با کاربری درمانی و ورزشی در اختیار قرار داده شود، آمادگی ساخت درمانگاه و مکان ورزشی را در منطقه کم برخوردار همانند مسکن مهر را آغاز خواهند کرد.

کد خبر: 51427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =