سیمان زنجان  واحد نمونه صنعتی کشور

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با اهدای تندیس و لوح یادبود از شرکت سیمان زنجان تحت عنوان واحد نمونه صنعتی کشور تجلیل بعمل آمد.

در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با اهدای تندیس و لوح یادبود از شرکت سیمان زنجان تحت عنوان واحد نمونه صنعتی کشور تجلیل بعمل آمد.
سیمان زنجان برای اولین بار بعنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با حضور ریاست جمهور، وزرای صمت و اقتصاد و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی در محل سالن اجلاس سران برگزار و سیمان زنجان برای اولین بار موفق به کسب این افتخار گردید.

مدیرعامل سیمان زنجان در حاشیه این همایش در خصوص کسب این افتخار عنوان داشت: کسب این رتبه به واسطه تلاش گسترده، همدلی و همراهی کلیه سطوح سازمانی از مدیران و سهامداران تا بدنه اجرایی و پرسنل محقق شده و جای امیدواری است که اقدامات مهم اثربخش صورت گرفته در سیمان زنجان در سال‌های اخیر، نقش این بنگاه اقتصادی استان را در توسعه پایدار، رونق اقتصادی، تولید مستمر، حفظ و ایجاد اشتغال؛ پررنگ تراز همیشه تبیین نماید.

علی اکبر قرائت افزود: به لطف پروردگار با برنامه‌ریزی، آینده نگری و اقدامات مهمی که از گذشته تاکنون در سیمان زنجان صورت گرفته، این شرکت تولید مستمر خود را با حفظ کیفیت، تنوع محصول و رفع انواع نیازهای خاص و استراتژیک سیمان کشور روانه بازار مصرف خواهد نمود.

کد خبر: 51594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =