راه‌اندازی چندین مرکز اشتغال‌زایی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر در جریان افتتاح دو مرکز ویژه مشاغل خانگی و مرکز ویژه مشاغل نوپا و دانش بنیان در منطقه یک شهرداری تهران گفت: افتتاح این دو مرکز در منطقه یک و در شمال تهران به عنوان یکی از مراکز گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری سلامت اهمیت زیادی داشته و در سایر نقاط پایتخت نیز باید با توجه به ویژگی‌های آن منطقه اینگونه مراکز را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: اما نیت و دورنمای ما از افتتاح این مراکز، خدمت رسانی به تمام افراد در کلان شهر تهران و حتی فرای آن در کل کشور خواهد بود.

احمدی صدر ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بر کلمه استفاده از آحاد مردم بدور از هر گونه خط کشی و جناح بندی افزود: ما با ظرفیت‌های عظیم مردمی و نخبگانی در کشورمان مواجه هستیم که به درستی در مجرا و مسیری که توان دارند و می‌توانند برای کشور ما افتخارآفرینی کنند قرار ندادیم که این خود ناشی از نقص‌های قانونی و گاهی کوتاهی برخی نهادها است که نتوانسته‌اند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گفته وی همه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارند مانند نخبگان، دانشمندان و کسانی که اهل تفکر و ایده هستند باید وارد عرصه میدان شوند و کمک کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی آن است که از توان و ظرفیت‌های مردمی، سمن‌ها و ظرفیت عظیم آحاد مردم استفاده شود در همین عرصه و حوزه سعی کرده‌ایم آن‌هایی که نوپا هستند و در کشور ما می‌توانند ظهور و بروز داشته باشند را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: اگر شورای شهر در حوزه قانون تسهیلگری کند تا موانعی همچون بند ۶ ماده ۵۵ برطرف شود می‌توانیم مراکز بیشتری را در سطح محلات تهران داشته باشیم و سعی داریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز اشتغال و کارآفرینی، توسعه و تسهیل کسب و کار را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رویکرد جدید در بحث کارآفرینی تصریح کرد: در حال تدوین برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی هستیم که ضمن هدفمندی کارآفرینی و اشتغال، نیازهای جامعه را که در دوره‌های مدیریت شهری قبل تاکنون احصاء شده است را جمع بندی کرده و آنچه که امروز اولویت‌های جامعه ما را شامل شده و درگیر کرده را طبقه بندی و بر اساس آن‌ها ایجاد اشتغال کنیم.

کد خبر: 53063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =