پزشکان سرمایه‌های نظام سلامت کشور هستند

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در بیمارستان‌های دکتر فیاض‌بخش، آیت‌الله کاشانی تهران و امام رضا(ع) اسلامشهر حضور یافت و ضمن بازدید از این بیمارستان‌ها روز پزشک را به پزشکان شاغل تبریک و با اهدای گل از زحمات آنها تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مهدی اسلامی در جریان این بازدیدها گفت: پزشکان از سرمایه‌های نظام سلامت کشور هستند و با اقدامات درخشان خود در تمامی ایام خصوصاً در همه‌گیری ویروس کرونا توانستند بار دیگر توانمندی و خلوص خدمت‌رسانی به مردم عزیز را به معرض نمایش درآورند.

وی همچنین بیان نظرات تخصصی پزشکان را بسیار مفید و راهگشا دانست و افزود: درمان مستقیم سازمان نیازمند انگیزه مضاعف تمام کادر درمان علی‌الخصوص پزشکان برای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران که در این مراسم بازدید حضور داشت، گفت: از اقدامات شایسته پزشکان و کادر سلامت بیمارستان‌های استان تقدیر می‌کنیم.

دکتر بابک عدلی، افزود: کیفیت ارائه خدمات توسط پزشکان و کادر سلامت درمان ثابت کرده که بخش درمان سازمان تامین‌اجتماعی با تمام توان در خدمت مردم عزیز به خصوص بیمه‌شدگان محترم است.

کد خبر: 53183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =