افتتاح شرکت تعاونی آرکا پیشرو تک ایساتیس شهرستان تفت

همزمان با روز تعاون شرکت تعاونی آرکا پیشرو تک ایساتیس در که زمینه تولید پوشاک فعالیت می کند توسط محمد چکشیان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همزمان با هفته در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار و امام جمعه تفت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولین تفت، شرکت آرکا پیشرو تک ایساتیس این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این شرکت با ۷ عضو و با سرمایه ای بالغ بر بیست و دومیلیارد تومان در شهرک صنعتی دو تفت واقع شده است در تولید پوشاک فعالیت می کند و هدف از راه اندازی این خط تعاونی، تولید صنعتی انواع پوشاک تریکو با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، ایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در صنعت نساجی و پوشاک استان یزد می باشد.

شرکت آرکا پیشرو برای ۳۵ نفر از باوان شهرستان بطور مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است و چندین نفر نیز بطور غیرمستقیم از راه اندازی این تعاونی مشغول به کار می شوند؛ اداره شرکت بصورت تعاونی، اشتغالزایی، توجه به صنعت نساجی، استفاده از ماشین آلات روز و غیره از جمله مزایای مهم این شرکت می باشد.

کد خبر: 53619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =