تشکیل نشست های شورای هماهنگی با مجمع نمایندگان استان یزد

نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با حضور نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران عضو این شورا با نمایندگان مردم شریف استان یزد در مجلس شورای اسلامی دیدار و مشکلات و مسائل پیش روی دستگاه های خود را مطرح نمودند.

در این نشست محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هریک از مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی در خصوص عملکرد شش ماهه نخست سال جاری گزارشی ارائه و مطالبی نیز در مورد مشکلات دستگاه مطرح کردند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم شریف شهرستانهای بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز ضمن اشاره به اینکه تمام شعارهای نظام در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیرمجموعه های آن خلاصه شده است گفت: این وزارت با گستردگی بالایی که دارد، بیشترین ارتباط را با مردم در زمینه خدمات رسانی دارد که این امر لزوم قدرتمند شدن وزارت را نشان می دهد.

وی افزود: تمام کسانی که به هر نحوی لباس خدمت به مردم را پوشیده اند باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا بتوانند مردم را از زیر بار فشارهای موجود رها کنند؛ برگزاری جلسات هم اندیشی با استاندار و دیگر مسئولین استان جهت رفع مشکلات ضرورت دارد.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم شریف تفت و میبد و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد نیز با اشاره به لزوم برگزاری اینگونه نشست ها، تصریح کرد: برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی مکاتبات لازم از سوی نمایندگان مجلس صورت می گیرد؛ کسورات بازنشستگان، تامین اعتبار برای اداره کل بهزیستی و ... از جمله مسائل مهمی است که از سوی نمایندگان استان پیگیری می شود.

دشتی نماینده شریف مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان ظرفیت های بالایی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و می تواند در استان ها تحقق بخشد تصریح کرد: استان یزد به عنوان یک استان کارگری محسوب می شود و دستگاه های زیر مجموعه وزارت رفاه خدمات را به این قشر شریف ارائه می دهند، در نتیجه بررسی مشکلات دستگاه های استان و رفع آنها می تواند در بهبود خدمات به جامعه هدف کمک کند.

کد خبر: 53686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =