همواری مسیر تحقق اهداف بیمه اجتماعی با کمک نیروی انسانی

معاون‌ توسعه مدیریت‌ و برنامه‌ ریزی‌ صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر گفت: هوشمندی نیروی انسانی این صندوق باعث شده تا مسیر تحقق اهداف در راستای پوشش حداکثری هموار شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، ذبیح‌ الله‌ عابدینی، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی این صندوق در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چابکی، توانمندی بالا، جوانی و هوشمندی نیروی انسانی صندوق باعث شده است تا مسیر تحقق اهداف صندوق در راستای پوشش حداکثری هموار شود.

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی با بسیج همه امکانات خود نظیر آماده سازی زیرساخت های فناورانه، آموزش های هدفمند و مؤثر، تخصیص به موقع بودجه بستر مناسبی را برای عضویت کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر کشور فراهم ساخته است.

عابدینی‌ اضافه کرد: برای ترسیم نقشه راه صندوق در پنج سال آینده، برنامه راهبردی صندوق با رویکردی علمی و با همکاری و مشارکت تمامی ارکان تهیه شده است و تلاش می کنیم صندوق را به برترین صندوق بیمه اجتماعی سطح کشور تبدیل کنیم.

وی همچنین با اشاره به اتخاذ تدابیر مناسب برای تأمین اعتبار و اختصاص بودجه به تمامی استان‌ها از جمله استان چهارمحال و بختیاری به منظور آگاهی رسانی و تبلیغات خدمات و مزایای صندوق به جامعه هدف، اضافه کرد: پیش بینی های لازم برای اجرای طرح جذب یک میلیون بیمه شده جدید در سال صورت گرفته و تمامی ظرفیت ها برای خدمت به زحمتکش ترین قشر کشور فعال شده است.

کد خبر: 53699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =