تاسیس صندوق‌های زمین و ساختمان برای خانه‌دار کردن کارگران

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عزم تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگان کشوری برای تأسیس صندوق زمین و ساختمان برای خانه‌دار کردن کارمندان و کارگران خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زنجان اظهار داشت: خبرهای خوبی در هفته دولت در کشور رخ داد و رشد اقتصادی در بیشتر استان‌ها اتفاق بسیار مبارکی است. واقعیت این است که با پول پاشی نمی‌شود آمار اشتغال را افزایش داد و علاج این کار فقط ایجاد واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذار است.

وی در ادامه از عزم وزارت تعاون برای توسعه تعاونی‌های نوع دوم در کشور خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم که این تعاونی‌ها تبدیل به شرکت‌های سرمایه‌گذاری در هر استان شود. همینطور این شرکت‌ها منابع استانی را خودشان جذب کنند و قابل افزایش سرمایه باشد و در بازار بورس عرضه شوند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در کنار این موضوع، تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگان کشوری در حال اجرای طرحی هستند که با تأسیس صندوق‌های زمین و ساختمان، کارمندان، کارگران و بازنشستگان به زودی صاحب خانه‌های ملکی شوند. امیدواریم با همت مسئولان استانی و صندوق بازنشستگان این مهم انجام شود.

کد خبر: 53718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =