نگرانی‌های تامین داروی زائرین رفع خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با رایزنی‌هایی که با سازمان غذا و دارو داشتیم مقرر شد، لیست تمام داروهای مورد نیاز را برای آن‌ها ارسال کنیم تا در اسرع وقت تامین و به دست ما برسد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایسنا، مهدی مصری، با اشاره به اینکه به مناسبت اربعین حسینی سه درمانگاه، پایگاه سیار را در محل اسکان زائرین ایجاد کرده‌ایم، اظهار کرد: طبق هماهنگی با دارالشفای مسجد مقدس جمکران، مقرر شد اوج فعالیت ما از صبح تا شب، و پیک فعالیت این دوستان از شب تا صبح باشد.

وی با بیان اینکه بحث دارو یکی از نگرانی‌های دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است، مطرح کرد: با رایزنی‌هایی که با سازمان غذا و دارو داشتیم مقرر شد، لیست تمام داروهای مورد نیاز را برای آن‌ها ارسال کنیم تا در اسرع وقت تامین و به دست ما برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه احتمالا پیک بیماری در زمان برگشت زائرین از عراق بسیار است، عنوان کرد: اورژانس قم نیز دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل اسکان زائرین مستقر کرده است.

وی از دیدار با رئیس اورژانس کشور یاد کرد و گفت: در این دیدار درخواست یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر را نیز ارائه کردیم که امیدواریم هرچه زودتر به قم تخصیص پیدا کند.

مصری با اشاره به پیگیری‌های معاونت درمان درخصوص بیمه زائرین و حضور نمایندگی بیمه‌ها در بیمارستان‌ها، خاطرنشان کرد: برخی از امکانات دانشگاه را نیز به عراق ارسال کرده و موکب درمانی در عراق نیز برپا شده است، همچنین سه دستگاه آمبولانس نیز برای خدمت‌رسانی به مرز شلمچه ارسال کرده‌ایم.

کد خبر: 53739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =