مجتمع صنعتی خمیرمایه پاک اسلام آبادغرب تصویر خوشایند از تولید و اشتغال است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بازدید از مجتمع صنتی خمیر مایه پاک در اسلام آباد غرب گفت: مجتمع صنعتی خمیر مایه پاک به عنوان یکی از ۸ شرکت تولید کننده خمیر مایه در کشور، تصویری خوشایند از تولید و اشتغال در استان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی در بازدید از قسمت های مختلف مجتمع صنعتی خمیر مایه پاک در شهرستان اسلام آباد غرب و گفتگو با مدیران شرکت، گفت: مجتمع صنعتی خمیرمایه پاک در اسلام آباد غرب تصویر خوشایند از تولید و اشتغال است.

مجتمع صنعتی خمیرمایه اسلام آباد غرب که پیش از این با نام “پاک مایه” فعالیت می کرد، با سرمایه‌گذاری دولتی راه‌اندازی شده بود، در راستای رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۰ توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی، مجتمع نوسازی و مجدد راه اندازی شد.

به گفته مدیرعامل کارخانه خمیرمایه در مرحله اول ۱۵۰ نفر مشغول به کار شدند که این عدد با تکمیل طرح‌ توسعه مجتمع به ۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.  

مجتمع تولید خمیر مایه پاک یکی از هشت کارخانه تولید خمیر مایه در ایران می باشد که ۸۰ درصد از محصول خود را به کشور آلمان، بلژیک، ترکیه، لبنان، سوریه و کشورهای حاشیه شمال کشور صادر می کند.

کد خبر: 53761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =