تحویل خودروی فوتون با آرم مخصوص بازرسان کار به حوزه بازرسی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، طی مراسمی سویچ خودرو فوتون مخصوص بازرسان کار را تحویل حوزه بازرسی کار استان داد و از بازرسان کار به عنوان سفیران سلامت، نام برد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری با بیان اینکه در این دوره مدیریتی؛ توجه ویژه به بازرسان کار را با هدف صیانت از اشتغال موجود کشور، در اولویت برنامه ریزی ها قرار داده ایم، اظهار داشت: خوشبختانه استان کردستان اولین استانی است که خودرو مخصوص بازرسان کار را با آرم واحد بازرسی کار، تحویل واحد بازرسان کار داده است.

پیشکاری افزود: همه امکانات و منابع لازم برای تجهیز بازرسان کار را فراهم کرده ایم تا حفظ و صیانت از اشتغال کارگران را به معنای واقعی، فراهم سازیم.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه توجه به بازرسان کار از بسیاری از آسیب ها و حوادث کارگری جلوگیری کرده است، حوزه بازرسی کار را از مهمترین حوزه ها در بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: هرچه امکانات و تجهیزات بازرسان کار بیشتر شود، نقش واقعی بازرسان در اجرای قانون کار و صیانت از اشتغال کارگران بیشتر و بهتر خواهد شد.

پیشکاری با اشاره به رسالت بازرسان کار در بحث ایمنی، بهداشت کار، حوادث کارگری و... خواستار تجهیز بیشتر و بهتر بازرسان کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

کد خبر: 53793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =