ثبت ۳۲.۲۷ درصد از تعهد امسال خمین در سامانه رصد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: ۵۱۴ فرصت شغلی معادل ۳۲.۲۷ درصد از تعهد امسال این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی «امیر عباس اکبری» افزود: تعهد امسال خمین برای ثبت در سامانه رصد یک‌هزار و ۵۹۳ نفر است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، بیان کرد: ۵۲ مجوز در حوزه صنعت، معدن و تجارت صادر و ۲۲ طرح برای دریافت ۹ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

اکبری ادامه داد: ۱۱ طرح در حوزه جهاد کشاورزی مجوز دریافت کردند  و چهار طرح برای دریافت ۴۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: پنج طرح در حوزه میراث فرهنگی و هفت طرح فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کردند.

وی افزود: ۱۰ فقره پرونده نیز در قالب تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال در بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در جریان است.

خمین در نوار جنوبی استان مرکزی واقع است و در این منطقه ۱۰۵ هزار نفر ساکن است که بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، حدود ۳۹ هزار جویای کار در این شهرستان وجود دارد.
 

کد خبر: 53858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =