در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نباید صرفا به مقوله عفاف و حجاب تمرکز کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و تنوع بخشی به موضوعات این بخش باید در دستور کار ستاد سه گانه نماز، عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، امروز جلسه کمیته سه گانه نماز، عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر با حضورسیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و دیگر اعضا در اداره کل برگزار شد.

آقاجانی در این نشست با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های کمیته سه گانه نماز، عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر  باید منتج به نتیجه مطلوب شود بر شناسایی روش های ترویجی اثرگذار تاکید کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه اصلی این ستاد احیا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

آقاجانی تصریح کرد: قرار نیست دبیر و اعضای کمیته سه گانه تنها به تذکر دادن بسنده کنند بلکه باید با شناخت روش ها، آداب، اصول، مراتب ودر همه ابعاد مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باشند.  

وی با بیان این مطلب افزود: برای ارزیابی عملکرد خود در این حوزه باید ببینیم تا چه اندازه توانسته ایم فرهنگ این امر الهی را در محیط کار نهادینه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نباید صرفا به مقوله عفاف و حجاب تمرکز کرد بلکه مواردی نظیر سلامت، ایمنی، حقوق شهروندی و... نیز باید دیده شود.

آقاجانی یادآور شد: احیای فرهنگ امر به معروف و تنوع بخشی به موضوعات این بخش باید در دستور کار ستاد سه گانه نماز، عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به باز سازی و گسترش فضای نمازخانه خطاب به همکاران تاکید کرد با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب در انجام کارهای اداری با در نظر گرفتن حقوق ارباب رجوع در نماز جماعت مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست ۱۰ نفر از فعالان حوزه نماز جهت تقدیر از آنان معرفی شدند.

کد خبر: 53891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =