باید از ایثارگران درس گرفته و در مسیر اعتلای انقلاب گام برداریم

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی صبح امروز در همایش سراسری ایثارگران سازمان تامین اجتماعی گفت:ایثارگران با مدال بزرگ و پرافتخار ایثارگری در این سازمان حضور دارند.

به گزارش آتیه آنلاین، میرهاشم موسوی افزود : به مناسبت هفته دفاع مقدس توفیق حضور در این مراسم را داریم. و باید از ایثارگران درس گرفته و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم. همچنین تحلیل و گرامیداشت این ایام برای این است که از مدل دفاع مقدس و حرکت کم نظیر تاریخی الگوبرداری کنیم.
موسوی بیان داشت: رشد امروز کشور به برکت دفاع مقدس و تبعیت از الگویی است که در دفاع مقدس شاهد بودیم. دفاع مقدس مسیر را برای ما مشخص کرده و اتفاقاتی که در این برهه تاریخی افتاده آغازگر تحول و دگرگونی های بزرگ در کشور است. باید گفت: دفاع مقدس مسیر را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهیا می کند. یکی از ویژگی های مهم مورد عمل در دفاع مقدس آرمان خواهی جمهوری اسلامی است.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد :در حوزه کسب و کار و در عملکرد سازمان تأمین اجتماعی ما شاهد رشد چشم گیر هستیم. در چندماهه اخیر پوشش بیش از ۶۲۰ هزار بیمه ای در سازمان تامین‌اجتماعی را شاهد بوده ایم که به برکت همان رشد بعد از دفاع مقدس است.

موسوی گفت : ایثارگران و جهادگران دفاع مقدس از همه سرمایه های مادی و معنوی برای تحقق عدالت در جمهوری اسلامی گذشتند و امروز نیز به این الگو نیاز داریم. با الگوی دفاع مقدس و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی شهید سلمان امیراحمدی جان خود را فدا کرده است. یکی از برادران خانوده امیراحمدی نیز در سال‌های گذشته در جمع شهدای بزرگ انقلاب اسلامی قرار گرفته است. ما امروز برای ماندن در این مسیر باید در خدمت به مردم کوشا باشیم.
وی همچنین ادامه داد : امروز در واقع روز امتحان برای ما است که بر کشتی نجات اهل بیت سوار هستیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته خط مشی ها را مشخص فرمودند. مسیر امروز با الگوی دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و یکی از ویژگی های مهم دفاع مقدس گوش به فرمان بودن فرمایشات ولایت فقیه بود و امروز ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.
به گفته موسوی، ایثارگران اخلاص، در راه خدا بودن و مجاهدت را ترجمه کردند. و امیدواریم شهادت نصیب همه ما و مجاهدان راه حق و عدالت شود.
وی گفت: امیدواریم وظیفه خود را در قبال بیش از ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش با این دیدگاه که تامین اجتماعی سرمایه اجتماعی است، انجام دهیم.

همچنین دراین مراسم یاد و خاطره شهید مدافع امنیت، سلمان امیر احمدی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی شاغل در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران گرامی داشته شد.
شنبه شب و در جریان اغتشاش فتنه‌گران در محله امام‌زاده حسن تهران، بسیجی مدافع امنیت "سلمان امیراحمدی" به درجه رفیع شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر پاک شهید امیراحمدی، صبح امروز (دوشنبه ۱۸ مهر) ساعت نه و سی دقیقه صبح از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.
برادر این شهید والامقام نیز در سال ۱۳۸۴ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.

کد خبر: 54260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =