حضور افرادی نظیر شهید امیر احمدی در تامین اجتماعی افتخار آفرین است

معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جریان همایش سراسری ایثارگران سازمان تامین اجتماعی گفت:وجود افراد برجسته ای نظیر شهید سلمان امیر احمدی در سازمان تامین‌اجتماعی افتخار آمیز است و باید آن را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، سردار نقدی اظهار داشت : دفاع مقدس در واقع در تاریخ یک اتفاق بی نظیر است و همه دنیا در مقابله با کشورمان در دفاع مقدس آماده بودند. ارتش آمریکا به طور مستقیم در دفاع مقدس علیه ایران اسلامی وارد شد. همه کشورهای جهان در دوران هشت ساله دفاع مقدس از کشورمان شکست خوردند.
سردار نقدی همچنین ادامه داد: ملت ما دفاع مقدس های مکرری را در جریان توطئه های بزرگ در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی خلق کرده است.
معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد : هزاران کانال و سایت بر علیه مردم ما در نظام اسلامی در سطح جهان در فضای مجازی فعالیت دارند. آمریکا به دهها کشور تجاوز نظامی داشته و دستش به خون میلیون ها نفر آلوده است و زندان های مخوف را در پرونده دارد. به طور متوسط در ۵ سال گذشته در تیراندازی های مکرر پلیس آمریکا در خیابان های این کشور مردم زیادی کشته شده اند.
وی افزود : خانمی در جلسه توجیهی در مرکز پلیس به سبب سابقه بیماری فوت کرده که فیلم آن نیز وجود داشته و منتشر شده است و آمریکا با پرونده سیاه به این اتفاق دامن زده است. ال سعود نیز با پرونده های سیاه حقوق بشری نیز امروز تبدیل به مدافع حقوق بشر و دلسوز ایرانیان شده است.
به گفته وی، کشور کانادا که به تازگی در آنجا گورهای دسته جمعی پیدا شده، دلسوز مردم ایران شده است.
معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد : ایسم های غربی به طور کامل در جهان با آزمایشات مختلف با شکست های فراوان مواجه شده است. آمریکا، انگلیس و غربی ها به حال شرایط امروز کشور ما غبطه می خورند و می بینند که جوانان ما با دست خالی داعش را با شکست مواجه کرد.
سردار نقدی عنوان کرد : حرف دفاع مقدس این است که برای این ملت تا می توانیم باید با احترام و کرامت خدمت کنیم. باید فداکارانه برای این ملت خمدت کرده و هرچه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم و به این خدمت نیز باید افتخار کرد.
سردار نقدی گفت: انشالله وعده امام بزرگوار در خصوص مقدمه انقلاب اسلامی در راستای ظهور مهدی موعود (عج) محقق خواهد شد و آتشی که در کشورما راه انداخته شده دامن صهیونیست را خواهد گرفت.

کد خبر: 54261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =