دیدار مدیران کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این دیدار از لزوم استفاده از ظرفیت های درون و بیرون سازمانی بمنظور کاهش مسائل و مشکلات جامعه هدف گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان با حامد احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان سمنان دیدار کرد. در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف همراهی می کرد.

دکتر منطقی در این دیدار ضمن تقدیر از برنامه ریزی بمنظور فراهم شدن این دیدار و تشکر از همراهی و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان در ارائه خدمات مطلوب به جلمعه هدف ابراز داشتند : لازم است بمنظور کاهش مسائل و مشکلات جامعه هدف از کلیه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده کرد و در این راه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نقش مهم و سازنده داشته و دارد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن معرفی حوزه های تخصصی سازمان بهزیستی کشور و ارائه گزارشی از اهم عملکرد بهزیستی استان در شش ماهه نخست سال افزودند : جا دارد بیش از پیش با نگاه به دیگر وظایف و فعالیت های سازمان توجه ی ویژه ی به حوزه معلولین داشت و این بخش بیش از پیش نیاز به کار و رسیدگی به امور توانخواهان دارد.

وی در پایان سخنان خود با توضیح جنس و نوع متفاوت نیازها، مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی با دیگر نهادهای حمایتی و به تبع آن خدمت رسانی به ایشان بیان داشتند : نیاز است با توجه به جامعه هدف و درخواست های توانخواهان تحت حمایت از تمام توان درون و ظرفیت های برون سازمانی بهره مند شد تا شاهد کاهش نیازه ها و رضایتمندی مددجویان باشیم.

در ابتدای این دیدار حامد احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان سمنان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشتند : ستاد اجرایی و بنیاد های زیر مجموعه هیچ گاه صحنه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان کشور را ترک نکرده و در این راه از هیچ نوع خدمتی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن معرفی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیادهای زیر مجموعه و گزارشی از روند خدمت رسانی در این ستاد در کشور و استان، پایه و بنای ارتباط با بهزیستی را همکاری و همراهی در خدمت رسانی به جامعه هدف بیان و اعلام آمادگی بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها داشتند.

کد خبر: 54275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =