برگزاری همایش سراسری ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی

صبح امروز همایش سراسری ایثارگران سازمان تامین اجتماعی با بدرقه شهید مدافع امنیت، (شهید سلمان امیر احمدی) در محل سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس انجام شد.

به گزارش آتیه آنلاین، مراسم گرامیداشت ایثارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی معاونان، مدیران و جمعی از ایثارگران این سازمان برگزار شد.

۱۴ درصد پرسنل تامین اجتماعی را ایثارگران تشکیل می دهند
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در جریان این همایش گفت:سازمان تامین اجتماعی مفتخر به میزبانی ۱۰ هزار ایثارگر حوزه های بیمه و درمان است که شامل ۱۴ درصد جمعیت پرسنلی این سازمان است.
احمد اسفندیاری تصریح کرد : ابتدا یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت را گرامی می داریم. ایثارگران کسانی هستند که در زمان خطر پای این نظام و انقلاب ایستادند و در این موقعیت حساس خانواده های ایثارگر باید حضور منسجم تری در حوزه های کاری داشته باشند.
وی همچنین اضافه کرد :هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را در گردهمایی همایش تجلیل از ایثارگران سازمان تامین اجتماعی گرامی می داریم. تمام تلاش هایی که در حوزه ایثارگران انجام شده تنها بخشی از کارهایی است که باید انجام شود.
وی تصریح کرد :۴۱ درصد انتصابات در دوره جدید از خانوده ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا هستند. عزیزان ایثارگر مشکلاتی دارند که وظیفه ما پیگیری این مسائل و مشکلات است.

پوشش بیش از ۵۲ هزار نفر از ایثارگران در تامین اجتماعی
کریمی، نماینده جانبازان و ایثارگران سازمان تامین‌اجتماعی در ادامه این مراسم به بیان مسائل پیرامون حوزه فعالیت ایثارگران سازمان تامین اجتماعی پرداخت. وی همچنین اولویت قراردادن ایثارگران در برخی شرایط مرتبط با مسائل اداری را بازگو کرد.
این جانباز دفاع مقدس و نماینده ایثارگران سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۳۸۴ نفر از ایثارگران کشور در وضعیت های مختلف تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که ۹ هزار و ۲۰۰ نفر از آنها به عنوان شاغل در این سازمان مشغول به کار هستند.
همچنین دراین مراسم یاد و خاطره شهید مدافع امنیت، سلمان امیر احمدی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی شاغل در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران گرامی داشته شد.
در بخش دیگری از مراسم تقدیر از ایثارگران سازمان تامین اجتماعی همچنین در ثنای امیرالمؤمنین علی (ع)، دفاع مقدس و شرایط روز کشور و در فضای انقلاب اسلامی مراسم شعرخوانی برگزار شد.
بیش از ۲۵۰ حوزه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به صورت زنده و مستقیم این مراسم امروز حضور داشتند.
همچنین در بخش دیگری از مراسم امروز از جمعی از ایثارگران سازمان تامین اجتماعی و خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان حرم تقدیر به عمل آمد.

وداع با شهید مدافع امنیت
در ادامه این همایش با حضور پیکر پاک شهید مدافع امنیت، شهید سلمان امیر احمدی در سالن محل همایش، مراسم وداع با این شهید بزرگوار انجام و بدرقه این شهید با عزاداری حاضران انجام شد.
شنبه شب و در جریان اغتشاشات اخیر در محله امام‌زاده حسن تهران، بسیجی مدافع امنیت "سلمان امیراحمدی" به درجه رفیع شهادت رسید.
مراسم تشییع پیکر پاک شهید امیراحمدی، صبح امروز (دوشنبه ۱۸ مهر) ساعت نه و سی دقیقه صبح از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.
برادر این شهید والامقام نیز در سال ۱۳۸۴ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.

کد خبر: 54283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =