برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان وخانواده در خراسان رضوی

اولین جلسه کمیته بانوان وخانواده دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دراستان خراسان رضوی با حضور مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان درمحل سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش آتیه آنلاین، اولین جلسه کمیته بانوان وخانواده دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دراستان خراسان رضوی با حضور مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان درمحل سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی محمد امین بابایی در این جلسه گفت : بانوان شاغل در ادارات زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در استان در کنار وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف ادارات کل با تعهد و دقت نظر نقش مهمی در اجرای ماموریت های این ادارات ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی این بانوان درانجام امور محوله آنان دارد.

وی در این نشست اهداف تشکیل کمیته بانوان وخانواده را ایجاد وحدت رویه، یکپارچگی در فعالیت ها و انسجام بخشی، ارتقاء سطح تعاملات و همکاری بین ستاد واستانها و دستگاه های تابعه وزارتخانه در سطح استان درراستای بررسی مسایل ومشکلات بانوان همکار، ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در حوزه وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه بانوان وخانواده احصای کاستیها و موارد ناشی از عدم اجرا و یا ضعف در اجرای قوانین ارائه پیشنهاد در راستای بهبود سیاستهای خانواده و جمعیت محور، برنامه ریزی وارائه پیشنهادات در راستای تشکیل ، تحکیم وتعالی خانواده وبهبود سیاستهای خانواده وجمعیت محور برشمرد.

بابایی در این جلسه گفت: باید از ظرفیت های موجود برای اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استفاده کرد تا گوشه هایی از دغدغه های همکاران خانم را برطرف کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه های رفاهی، فرهنگی و ورزشی کارگران استان ظرفیتی است که می توان با برنامه ریزی از آن در جهت رفاه و شادابی همکاران خانم استفاده کرد.

در این نشست مشاوران امور بانوان ادارات کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی دراستان دغدغه های همکاران خانم و پیشنهادات در خصوص بهبود شرایط کار بانوان شاغل را مطرح کردند.


کد خبر: 54359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =