بسته حمایتی دولت کاهش دهنده آسیب‌ها به فعالان صنفی خواهد بود

یک فعال صنفی گفت: بسته حمایتی که دولت برای کسب و کارها در روزهای اخیر تصویب کرده به طور قطع کاهش دهنده آسیب‌های وارده شده به صنوف به‌خصوص آن دسته از فعالانی است که در شبکه‌های مجازی در حال فعالیت هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، نوشین فرهادنیا افزود: به دلیل نبود زیرساخت‌ها در ارتباط با نرم‌افزارهای داخلی، بخش زیادی از صنوف در بستر اینستاگرام پیش از این در حال فعالیت بودند که قطع شدن آن سبب شد تا شاهد کاهش فعالیت‌ها و وارد شدن آسیب از نظر اقتصادی به این واحدها باشیم.

وی اضافه کرد: حال که دولت به دنبال حمایت از این کسب‌وکارها است تصویب چنین طرح‌هایی می‌تواند آسیب‌های وارده شده به این صنوف را کاهش داده و شاهد برگشتن رونق دوباره به فعالیت‌هایشان باشیم.

این فعال صنفی ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح حمایتی دولت از کسب‌وکارها تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که بخش زیادی از فعالان در اینستاگرام در حال کوچ کردن به سمت نرم‌افزارهای داخلی هستند که به همین منظور توسعه این زیرساخت‌ها می‌تواند کسب‌وکاری بدون دغدغه و آرامش را برای ما فراهم کند.

فرهاد نیا گفت: مسائل اقتصادی مهم‌ترین دغدغه صنوف در تمام بخش‌ها هستند و با حمایت‌های دولت در قالب چنین بسته و طرح‌هایی می‌توان بار دیگر نسبت به آینده کسب‌وکارها خوش‌بین‌تر شد.

کد خبر: 55196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =