بسته حمایتی دولت آینده‌ای روشن برای کسب‌وکارهای اینترنتی ترسیم کرد

یک فعال صنفی در حوزه فروش اسباب بازی گفت: بسته حمایتی دولت با اهتمام به جبران زیان‌ها، برای کسب و کارهای اینترنتی آینده‌ای روشن را ترسیم کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مینو رزمی درباره بسته حمایتی دولت برای کسب و کارهای دیجیتال اظهار داشت: از آنجایی که نرم‌افزارهای داخلی محدودیت‌های مشابه خارجی را نخواهد داشت این بسته می‌تواند علاوه بر این که جبران کننده زیان‌های وارده به کسب و کارها در چند وقت اخیر باشد رونق را بار دیگر به این حوزه برمی‌گرداند.

وی با اشاره به پیشینه فعالیت چند ساله خود در بستر مجازی گفت: تورم به جای مانده از سال‌های گذشته از یک سو و قیمت بالای کالاهای خارجی منجر شد تا بسیاری از صاحبان مشاغل در این حوزه به سمت تولیدات داخلی بروند که البته باعث شد تا بسیاری از افراد در قالب مشاغل خانگی صاحب شغل و درآمد شوند.

رزمی ادامه داد: ظرفیت بسیار زیادی در مشاغل خانگی برای کسب و کارهای اینترنتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که با حمایت‌های دولت می‌توانند فعالیت خود را جدی‌تر آغاز کرده و حتی به شکل شبکه‌ای هم فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

وی از بیمه و معافیت‌های مالیاتی به‌عنوان ۲ مزیت عمده در این بسته حمایتی نام برد و افزود: این دو به دغدغه‌ای جدی برای صاحبان این مشاغل تبدیل شده بود که با اجرایی‌شدن اقدام دولت موانع موجود هم برداشته خواهد شد.

کد خبر: 55374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =