آخرین روند اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان به عنوان شبکه ملی پشتیبان طرح کالابرگ الکترونیکی در جریان آخرین روند اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بازدید وزیر رفاه از مرکز مانیتورینگ رصد اجرای طرح کالابرگ، کارشناسان این مجموعه، به تشریح نحوه عملکرد سامانه طرح کالابرگ و میزان استقبال یارانه‌بگیران استان هرمزگان پرداختند.

دولت به‌منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آنها ایجاد می‌کند که به ‌اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. این امکان برای تمام جامعه یارانه‌بگیر هرمزگان پس از اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های کشوری و استانی فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.

استفاده از اعتبار از طریق تمامی کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار، امکان‌پذیر خواهد بود و در مورد کالاهای مشمول طرح نیز الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست و افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام‌شده و از هر نشان تجاری دلخواه، خرید خود را انجام دهند.

کد خبر: 56462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =