تشییع پیکر شهید گمنام کارگری برگزار می‌شود

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام کارگری ۸ سال دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام کارگری دوران دفاع مقدس، فردا از ساعت ۹ صبح همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مقابل سازمان حج و زیارت به طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خیابان آزادی برگزار می‌شود.

مراسم وداع با این شهید گمنام کارگری نیز روز شنبه ۱۷ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) خیابان آزادی برگزار خواهد شد.

روز ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از تفحص پیکر یک شهید گمنام در منطقه فکه با نشان‌ «وزارت کار و امور اجتماعی» خبر داده بود.

تشییع و تدفین شهید گمنام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی وزارت کار از تشییع و تدفین شهید گمنام تفحص‌شده با لباس منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی‌ سابق خبر داد و گفت: با حضور مردم، مسئولین، کارکنان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهید بزرگوار تشییع و در محوطه این وزارتخانه تدفین خواهد شد.

محمد چکشیان با بیان این‌ که در آستانه‌ دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فضای وزارت کار با حضور جوانمردی از جنس، ایمان، ایثار و فداکاری عطرآگین خواهد شد، گفت: مراسم وداع با این شهید بزرگوار، روز شنبه ۱۷ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(ع) واقع در خیابان آزادی جنب وزارت کار برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مسیر تشییع، از مبداء سازمان حج و زیارت، تا محل تدفین پیکر مطهر شهید واقع در محل ساختمان اصلی وزارت، ‌ مراسم ویژه فرهنگی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان و شنیده‌شدن پیام آنان گفت: حضور نورانی این شهید عزیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در کنار رویکردهای فرهنگی حاکم بر این وزارتخانه، فضای مناسبی را برای تحقق این مهم در مجموعه وزارتخانه فراهم خواهد آورد.

چکشیان، تفحص این شهید بزرگوار با لباس منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی‌سابق را حاوی پیامی برای کارکنان خدوم وزارتخانه دانست و گفت: پیام شهید گمنام وزارت کار این است که باید تا پای جان در راه خدمت به جامعه شریف کار و تولید کوشید.

وی با تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم گفت: از همه دست‌اندرکاران به ویژه همکاران خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که تلاش شبانه‌روزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام وزارت کار ضمن دعوت مجدد از عموم مردم به ویژه کارکنان وزارتخانه برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار، آن را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا دانست و اظهار امیدواری کرد که مجموعه وزارتخانه بتواند میزبان شایسته‌ای برای شهید عزیزمان باشد.

کد خبر: 56837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =