بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان در حال ساخت حضرت ابوالفضل(ع) یزد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان یزد، از طرح در حال ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی ۱۵۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) یزد بازدید کرد و در جریان پیشرفت عملیات احداث این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان یزد، مهدی اسلامی ضمن حضور در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای کارگر یزد، عیادت از بیماران، دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کادر درمانی این بیمارستان و بررسی فرایندهای ارائه خدمات به بیماران از پروژه در حال احداث بیمارستان تأمین‌اجتماعی ۱۵۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) یزد بازدید کرد و در گفت‌وگو با مجریان این پروژه و مدیران تأمین‌اجتماعی استان، در جریان پیشرفت عملیات احداث این بیمارستان قرار گرفت.

وی در این بازدید که با همراهی مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول این پروژه، ابراز امیدواری کرد فاز اول این پروژه تا تیر ماه سال آینده به پایان برسد.

وی با تأکید بر اینکه برای تسریع در ادامه روند این پروژه، به تعامل بیشتر میان معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، شرکت خانه‌سازی ایران و پیمانکار پروژه نیاز است، گفت: امیدواریم با تعاملاتی که ایجاد خواهد شد، فاز دوم تکمیل ساختمان که به قریب ۳۶ ماه زمان نیاز دارد، با اتمام فاز اول آغاز شود.

اسلامی همچنین در گفت‌وگو با نماینده پیمانکار و نمایندگان شرکت خانه‌سازی ایران در محل پروژه در جریان مراحل اجرای طرح و برخی مشکلات و موانع موجود قرار گرفت.

پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد طی سه فاز اسکلت، تکمیل ساختمان و تجهیز اجرا خواهد شد که تاکنون فاز اول با هزینه قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌ است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای کارگر یزد و در گفت‌وگو با پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان، با تأکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های انجام شده در زمینه بهبود شرایط جذب و نگهداری کادر درمانی، شاهد ارتقای مستمر کیفیت خدمات مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی باشیم.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها همچنین پس از این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان این بیمارستان، به بررسی شرایط ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان و ظرفیت‌ها و محدودیت‌های موجود پرداخت.

حامد هاتفی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد هم در این نشست، گفت: برای توسعه ظرفیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان، علاوه بر پروژه احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع)، ساختمان جدید درمانگاه مهریز و پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر نیز همزمان در حال احداث است. ‌

بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان در حال ساخت حضرت ابوالفضل(ع) یزد

بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان در حال ساخت حضرت ابوالفضل(ع) یزد

بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان در حال ساخت حضرت ابوالفضل(ع) یزد

کد خبر: 57065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =