مستمری ۲۵ بازمانده حادثه متروپل برقرار شده است

معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تأمین‌اجتماعی استان خوزستان گفت: مستمری ۲۵ بازمانده حادثه فرویختن متروپل برقرار شده است و دیگر تعهدات سازمان تامین اجتماعی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل نیز انجام شده است.   

اسماعیل قنواتی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین بیان کرد: براساس اطلاعات رئیس شعب یک و دو آبادان بیمه بیکاری ۶۲ مورد نیز برقرار شده و ثبت و برقراری پرداخت دو مورد از کار افتاده کلی و غرامت دستمزد ایام بیماری نیز انجام شده است.
قنواتی در روزهای بعد از بروز حادثه در گفت وگو با آتیه‌آنلاین گفته بود که درخواست برقراری مستمری ۱۸ نفر از بازماندگان افراد فوتی‌ در شعبه ثبت شده که از این تعداد حکم برقراری مستمری ۱۵ بازمانده صادر شده و سه نفر دیگر در حال بررسی و اقدام است.
او همچنین در آن ایام، ضمن اشاره به اینکه تاکنون آماری مبنی بر تعداد مصدومان و متوفیان حادثه جهت بررسی سابقه و احراز شرایط قانونی به این اداره کل و یا شعب (۱) و (۲) آبادان ارائه شده است از صدور حکم برقراری مستمری بازماندگان سه نفر از افراد فوت شده در شعبه یک آبادان و در آستانه صدور حکم یک نفر از بازماندگان یک متوفی در شعبه دو آبادان خبر داده بود.
فرو ریختن ساختمان متروپل، ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد و در این حادثه، بخشی از برج شماره ۲ متروپل فرو ریخت که به جان باختن ۴۳ نفر و مصدوم‌شدن ۳۷ نفر منجر شد.
کد خبر: 57180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =