زنان شاغل در شعب بیمه‌ای قوی و توانمندند

مشاور امور زنان و خانواده مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اشتغال در سازمان تامین اجتماعی و به ویژه شعب بیمه‌ای با سختی‌ و مشقت‌های بسیار عجین است و به همین جهت شاغلان زن در این سازمان از قوی‌ترین و قدرتمندترین زنان شاغل کشور به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، شکیبا محبی‌تبار در نشست هم‌اندیشی زنان شاغل در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران با اشاره به فرایند پیچیده بروکراسی حاکم بر سازمان تامین اجتماعی افزود: مشقت کار در سازمان تامین اجتماعی بالاست و به همین جهت زنان شاغل در این سازمان به ویژه همکاران شعب بیمه‌ای بسیار قوی و توانمند هستند.

محبی‌تبار افزود: ارایه خدمات گسترده و متنوع سازمان نیازمند صبوری، سعه صدر و دانش بیمه‌ای است و عمکلرد شما نشان می‌دهد که تمام توان خود را در جهت حفظ بنیان خانواده، رشد فردی و شغلی به نیکی و به طور کامل به‌کار گرفته‌اید و این مساله بسیار ارزشمند و تحسین برانگیزی است.

مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: شما در نشست‌های مختلف درون سازمانی به مسائل و چالش‌های پیش روی خود بارها اشاره کردید اما لازمه رفع موانع و تحقق خواسته‌های به‌حق، نیازمند استمرار در مطالبه‌گری و تلاش در جهت شناسایی و احصاء تمام مشکلات است. به منظور عملیاتی‌کردن راهکارهای رفع موانع و چالش‌های حوزه زنان، کارگروه‌هایی نیز در سازمان تشکیل شده است.

محبی‌تبار گفت: سلسله نشست‌های متعدد هم‌اندیشی زنان شاغل در ادارات کل تامین اجتماعی در حال برگزاری است. مشکلات مطرح شده در ادارات مختلف متعدد و بعضا شباهت بسیاری به هم دارند و به نوعی درد مشترک تمام زنان شاغل در سازمان به شمار می‌آیند و به همین جهت رفع آنها نیازمند اجماع و همفکری است.

او یادآور شد: تمام زنان در نقش‌های مختلف دختر، همسر، مدیر، کارمند همه در قله ایستاده‌اند. روحیه منعطف و منحصر به فرد زنان این امکان را فراهم می‌آورد که به محض قرار گرفتن در هر جایگاهی ، اغلب بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

نشست هم‌اندیشی زنان شاغل در اداره کل غرب تامین اجتماعی با حضور مشاور امور زنان و خانواده مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از کارکنان، روسا و معاونان شعبه‌ای امروز (۲ بهمن ماه) در محل این اداره کل برگزار شد.

زنان شاغل در شعب بیمه‌ای قوی و توانمندند

کد خبر: 57239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =