تشکیل کارگروه‌های تخصصی امور زنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی

مشاور امور زنان و خانواده مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور شناسایی، پیگیری و رفع مسایل زنان شاغل سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

شکیبا محبی‌تبار در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با تاکید بر تاثیر احصاء و رفع مشکلات زنان شاغل سازمان تامین اجتماعی در توسعه فردی و به تبع آن سازمانی، گفت: کارگروه‌های اصلی‌ بیمه‌ای، امور خانواده، ورزشی و درمانی ویژه زنان شاغل در سامان تامین اجتماعی تشکیل شده است.

محبی‌تبار ادامه داد: سلسله نشست‌هایی با زنان شاغل در ادارات کل و شعب تابعه با رویکرد هم اندیشی و گفت‌وگو درباره طرح و ارائه راهکار حل مسائل عمده زنان در حال برگزاری است.

مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سهم ۴۷ درصدی زنان شاغل از جمعیت کل کارکنان تامین اجتماعی می‌طلبد که دغدغه‌ها و مسائل آنها شنیده و در جهت رفع آنها اقدام جدی صورت گیرد. قطعا با رفع مشکلات مرتبط با شغل و جایگاه اداری زنان شاغل، انگیزه رشد فردی و توسعه سازمانی ارتقاء پیدا می‌کند.

محبی‌تبار با اشاره به ظرفیت آماری و توان تخصصی زنان شاغل در سازمان گفت: حل مسائل و استیفای حقوق زنان شاغل نیازمند مطالبه تمام نیروهای ستاد و صف است و همه باید مسئولانه، مطالبه‌گری کنند.

او اضافه کرد: به جهت سرعت عمل و ماهیت کار در صف سازمان، اغلب مسائل و چالش‌ها بیشتر خودنمایی می‌کنند به همین جهت مشارکت و مطالبه‌گری زنان در شعب بسیار می‌تواند کارگشا باشد. در مجموع با حاکمیت نگاه کارشناسانه همراه با تعامل دوسویه همکاران زن شاغل در صف و ستاد، می‌توان به شناسایی و اجرای دقیق راهکارهای مفید درباره حل مسائل زنان در مجموعه سازمان تامین اجتماعی امیدوارتر شد.

کد خبر: 57285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =