پیش‌بینی اعتبار ساخت پروژه‌های عمرانی ۴ هزار میلیارد تومان است

سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران  گفت: اعتبار پیش‌بینی شده سال آینده برای ساخت و توسعه اماکن درمانی و خدماتی شرکت، بیش از چهار هزار میلیارد تومان است. 

مهدی رستمی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین تاکید کرد: مراحل ساخت بخشی از پروژه‌های سنواتی شرکت در حال تکمیل است و در عین حال فاز مطالعاتی ۳۵ پروژه جدید نیز در حال انجام است و امیدواریم که با آغاز سال ۱۴۰۲ وارد فاز تعیین پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آنها باشیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه اخیر شرکت خانه‌سازی با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: شرکت ما در ساخت پروژه‌های بیمارستانی، درمانگاهی، پلی‌کیلینک‌ها و شعبات در سراسر کشور سابقه طولانی دارد و به جهت تعدد و گستردگی پروژه‌های عمرانی، زمینه تعامل بیشتر سازمان تامین اجتماعی با آزمایشگاه مکانیک خاک از سال‌های خیلی دور فراهم شده و تا به امروز در حال گسترش است.

رستمی با تاکید بر واگذاری کنترل کیفی اغلب پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، افزود: سازمان‌ تامین‌ اجتماعی دارای شعبات بیمه‌ای و مراکز درمانی متعدد در سراسر کشور است و از سال‌های دور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و باسابقه کشور کنترل کیفی ۵۵ تا ۷۰ درصد پروژه‌های عمرانی را عهده‌دار بوده است.

سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران کنترل کیفی پیش از شروع ساخت تا تکمیل پروژه‌ها را در ارتقاء سطح ایمنی پروژه‌ها موثر دانست و افزود: دریافت خدمات با تخفیف ۳۰ درصدی کمتر از تعرفه مصوب نقطه قوت تفاهم‌نامه خانه‌سازی با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است که قطعا این اتفاق می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و همچنین هموارترشدن بستر دریافت خدمات کیفی‌تر از این شرکت معتبر کشوری تاثیر چشمگیری داشته باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران وابسته به سازمان تامین اجتماعی با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به منظور ارتقاء و کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی حوزه درمان و سلامت در تاریخ چهارم بهمن‌ماه سال جاری به امضاء رسید.

کد خبر: 57390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =