«گلهای باوارده» ‌ ‌فیلم برگزیده وزارت کار در حوزه فرهنگ کار ‌شد

در آئین اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر «گل‌های باوارده» به عنوان‌فیلم برگزیده ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار معرفی شد.

به‌ گزارش‌ آتیه آنلاین به نقل از مرکز ‌روابط‌عمومی ‌و اطلاع‌رسانی ‌وزارت ‌تعاون، ‌ کارو ‌رفاه‌ اجتماعی، جایزه این بخش ‌را «محمد چکشیان» معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت کار و نایب رئیس ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار به «سعید سعدی» تهیه‌کننده این فیلم اهدا کرد.

چکشیان با تاکید بر جایگاه و نقش ویژه سینما در فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در کشور گفت: سینما به عنوان یک هنر برتر، روایتگری پیشتاز در بیان حقایق و واقعیت‌ها است.

او یکی از برنامه‌های اصلی این ستاد را بهره‌گیری از ظرفیت عظیم و اثر گذار هنر به ویژه سینما برای ارتقاء فرهنگ کار در جامعه عنوان کرد.

هیات داوران ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار با عضویت «مجتبی نورانی» دبیر ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار، «محسن تقیانی» مدیرکل فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی و «سعید سبحانی» مدیر تولید فیلم و سریال شبکه افق و «سیدحسام الدین» شریفی کارشناس هنری وزارت کار، پس از بررسی ۲۴ فیلم حاضر در جشنواره چهل و یکم فجر، فیلم «گلهای باوارده» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» و تهیه کنندگی «سعید سعدی» را انتخاب کردند.

انتخاب این فیلم‌ها با در نظر داشتن محورها و مؤلفه‌های مرتبط با فرهنگ کار (تلاش و پشتکار، وجدان کاری، مسئولیت پذیری، امانت داری، خلاقیت و نوآوری، خودباوری، تعاون وکارگروهی و...) صورت گرفت.

کد خبر: 57917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =