کسب رتبه اول در گروه صنایع سلولزی کشور توسط تاسیکو

سازمان مدیریت صنعتی رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را برای سال ۱۴۰۱ انتخاب کرد که از این بین گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) توانست با ارزیابی گروه کارشناسان رتبه بندی IMI-۱۰۰ رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه صنایع سلولزی را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو)، سازمان مدیریت صنعتی رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را برای سال ۱۴۰۱ انتخاب کرد.

از این بین گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) توانست با ارزیابی گروه کارشناسان رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه صنایع سلولزی را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کند.

این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم‌کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

این همایش با حضور شرکت‌های برتر بهمن ماه سال سال جاری درمرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

کد خبر: 57968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =