بازدید میدانی وزیر بهداشت از بیمارستان زرین‌دشت

وزیر بهداشت در سفر یک روزه به استان فارس از بخش‌های مختلف بیمارستان امام موسی کاظم(ع) شهرستان زرین‌دشت بازدید کرد و در جریان ارائه خدمات این مرکز درمانی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی در حاشیه این بازدید با اشاره به دیدار از مراکز جامع خدمات سلامت دبیران، شهرپیر و خسویه این شهرستان، گفت: شهرستان زرین‌دشت از مناطق کمتر برخوردار کشور است و کمبودهای بهداشتی و درمانی این شهرستان برطرف می‌شود.

وی افزود: در شهر دبیران نیاز به توسعه مرکز جامع خدمات سلامت و حل مشکلات تسهیلات زایمانی وجود دارد. در شهرپیر نیز خیّران تمایل به توسعه مرکز جامع خدمات سلامت دارند که مقرر شد ۶۰ درصد از عملیات عمرانی این مرکز از سوی آن‌ها و ۴۰ درصد از سوی وزارت بهداشت انجام شود؛ همچنین تجهیز آن نیز برعهده وزارت بهداشت قرار دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اورژانس بیمارستان امام موسی کاظم(ع) زرین‌دشت نیاز به تقویت و توسعه دارد، گفت: امیدواریم پروژه توسعه اورژانس این بیمارستان که در حال ساخت است، به زودی تکمیل شود. بخش دیالیز این بیمارستان نیز با تعداد تخت کافی راه‌اندازی شده و کمبودهای این مرکز نیز برطرف می‌شود.

بیمارستان امام موسی کاظم(ع) زرین دشت با ۴۶ تخت دارای بخش‌های داخلی، اطفال، سی‌سی‌یو، جراحی، اتاق عمل و اورژانس است.

کد خبر: 58402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =