تامین زمین برای بیش از ۷ هزار نفر از ایثارگران خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال جاری برای بیش از ۷ هزار نفر از ایثارگران استان زمین تامین شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود.

آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حسین پناهی فر در نشست مشترک قرارگاه ملی مسکن و شورای مسکن خوزستان که امروز ۲۳ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اضافه کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار و ۹۲ نفر پرداخت ۴۰ میلیون تومان اولیه برای این طرح را انجام داده اند که برای همه این افراد زمین و پروژه اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای ۲۶ هزار نفر تاکنون زمین اختصاص داده شده است. همچنین برای ۷۳ هزار و ۶۰۹ نفر زمین تامین شده و یا در حال تامین است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای ۲هزار و ۱۸۷ نفر از متقاضیان نیروهای مسلح در خوزستان زمین مورد نیاز تامین شده است. همچنین نیروهای مسلح نیز ۹۰ هکتار زمین برای ۳هزار نفر تامین کرده اند.

وی ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ۷۶۰ نفر از ایثارگران و خانواده‌های شهدا زمین دریافت کرده‌اند اما در سال جاری برای بیش از ۷ هزار نفر زمین تامین شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش کمیته امداد و بهزیستی برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر زمین اختصاص داده شده است. ۴۶۳ نفر از کمیته امداد و بیش از ۹۰۰ نفر از متقاضیان بهزیستی زمین دریافت کرده اند.

وی عنوان کرد: براساس توافقات انجام شده برای این افراد قسط اول پرداخت نمی شود و مبلغ قسط اول را دستگاه های کمیته امداد و بهزیس

کد خبر: 58595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =